برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل تیم خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

بلند قامتان سپاهان، تیم شهرداری ورامین را ۳ بر ۱ مغلوب خود ساختند.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان امروز چهارشنبه، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰، میزبان بلندقامتان شهرداری ورامین بود.
تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در مقابل تیم شهرداری ورامین نتیجه ۳ بر ۱ را به دست آورد و با ۴۲ امتیاز به صدر نشین ماند.
بازیکنان تیم سپاهان، سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیارش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملا بهرامی، علیرضا کرباسی، مسعود غلامی، امیر غفور، امیرحسین یوسفی، پرویز پزشکی و علیرضا مباشری بودند.
رحمان محمدی‌راد، سرمربی فولاد مبارکه سپاهان و ساسان خداپرست، سرمربی شهرداری ورامین بودند.
در ست اول بازیکان هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و در نهایت شاگردان خداپرست، نتیجه را ۲۳-۲۵ به شاگردان محمدی راد واگذار کردند.
در ست دوم بازیکنان سپاهان به دلیل عدم دریافت مناسب و دفاع‌های ضعیف، ۲۵- ۱۷ نتیجه را به تیم شهرداری ورامین واگذار کردند.
در ست سوم با وجود شروع ناهماهنگ تیم سپاهان اما طلایی‌پوشان رفته رفته به خود آمدند و از امتیاز ۲۰ از مهمان فاصله گرفته و با امتیاز ۲۵- ۲۳ پیروز این ست شدند.
در ست چهارم اما طلایی‌پوشان اصفهانی با هماهنگی بسیار، بردی با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به ارمغان آوردند.
مجموعا با برتری ۳ بر ۱، شاگردان محمدی‌راد باری دیگر با کسب ۳ امتیاز به پیروزی دست یافتند.
در پایان هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان، سپاهان با ۴۲ امتیاز صدر نشین جدول و بعد از آن تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان با اختلاف امتیازی قابل توجه قرار دارند.
تیم شهرداری ورامین اما با ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول است.

مجتبی میرزاجانپور و علی حاجی محمدی هر یک به دلیل محرومیت و مصدومیت در بازی امروز تیم را همراهی نکردند اما مسعود غلامی پس از چند هفته دوری به دلیل مصدومیت به زمین بازی بازگشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =