رحمان محمدی راد

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی با تیم شهرداری ارومیه مصاف تیم اول و دوم جدول است و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، پیش از بازی این تیم با تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بازی با تیم شهرداری ارومیه مصاف تیم اول و دوم جدول است و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: شهرداری ارومیه میزبان این بازی است و تماشاگران آن در سالن حضور دارند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم یک بازی خوب از خودمان به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: با توجه به شرایطی که داریم تا بعدازظهر امروز پزشک تیم مشغول مراقبت از بازیکنان و مصدومان است و تا قبل از بازی نمی‌دانیم چه بازیکنانی را در اختیارداریم و امیدوارم حداقل چند بازیکنی که در روزهای گذشته مصدوم بودند و در اختیار نداشتیم را در این بازی داشته باشیم.

محمدی راد افزود: ما یک تیم هستیم و نبود بازیکنان ممکن است روی عملکرد ما تأثیر بگذارد اما سایر بازیکنان هستند و جای خالی را پر می‌کنند و ما با تمام وجود برای این مسابقه مبارزه خواهیم کرد.

بعدازظهر امروز، چهارشنبه، ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان به دیدار تیم شهرداری ارومیه می‌رود.

این بازی حساس‌ترین بازی نیم‌فصل و رقابت بین تیم‌های اول و دوم جدول مسابقات لیگ برتر والیبال آقایان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =