والیبال سپاهان-مس رفسنجان

سومین شکست تیم والیبال سپاهان در خانه برابر پیکان تهران رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران، فولاد مبارکه سپاهان، به مصاف پیکان رفت. این دیدار در حالی برگزار شد که سپاهان پیش از این دیدار، با ثبت آمار ۱۲ برد و ۲ شکست در جایگاه اول جدول قرار داشت و در طرف دیگر، تیم پیمان اکبری با ۹ برد و ۵ باخت در رده سوم جدول قرار گرفته بود.

سپاهان در این دیدار، با ترکیب اصلی خود یعنی امیر غفور، سامان فائزی، مجتبی میرزاجانپور، متین تکاور، مهدی مرندی، پرویز پزشکی و علیرضا مباشری به هدایت رحمان محمدی راد به زمین رفت و در طرف دیگر نیز پیکان در ترکیب ابتدایی، حمزه زرینی، فرشاد اکبری، آرمین تشکری، پوریا فیاضی، محمد طاهر وادی، پوریا ولی و محمدرضا حضرت پور را به کار گرفت. گفتنی است که مسعود غلامی، مهم ترین غایب لیست سپاهان در این دیدار بود.

بازی در ابتدای ست اول، به صورت پایاپای دنبال می‌شد اما در ادامه، پیکان یک اختلاف سه امتیازی با تیم سپاهان ایجاد کرد و سعی در حفظ این اختلاف داشت؛ این تیم با استفاده از اشتباهات متعدد سپاهانی‌ها در حمله و سرویس‌های قدرتمند بازیکنانی مثل فیاضی، رفته رفته اختلاف را بیش از پیش کرد تا در پایان ست اول، با وجود جبران چند اختلاف امتیاز از جانب طلایی‌پوشان، با حساب ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود.

ست دوم، همانند ست اول شروع شد و در ادامه، باز هم این پیکان بود که با استفاده از اشتباهات حریف بخصوص در امر زدن سرویس، کنترل بازی را به دست گرفت؛ پیکان در نهایت با ایجاد اختلاف سه امتیازی و حفظ آن تا پایان ست، به برتری ۲۵ بر ۲۲ رسید تا در ست شماری، نتیجه بازی دو بر صفر به سود تیم میهمان شود.

ست سوم بازی بسیار برابر پیش رفت و سپاهان علی رغم پیشی گرفتن از حریف خود در مقاطعی از بازی، توانایی حفظ نتیجه را نداشت و این ست هم با حساب ۲۷ بر ۲۵ به سود پیکان به پایان رسید تا سپاهان سومین شکست پیاپی خود را متحمل شود.

علیرغم این شکست، سپاهان با ۱۲ برد و ۳ باخت همچنان در رده اول جدول بوده و پیکان نیز آمار خود را به ۱۰ برد و ۵ شکست ارتقا داد. سپاهان در هفته بعدی رقابت ها روز یکشنبه ۱۹ دی ماه به مصاف شهرداری گنبد خواهد رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =