مجتبی میرزاجانپور امیر غفور

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مجتبی میرزاجانپور را به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایراسین، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی لیگ برتر مردان ایران روز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.
تیم‌های شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته شانزدهم در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.
پس از این بازی، سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر، مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را تا تشکیل نشست کمیته انضباطی از همراهی این تیم محروم کرده بود.
کمیته انضباطی امروز دوشنبه ۲۱ دی‌ماه تشکیل شد و مجتبی میرزاجانپور را به دلیل به کار بردن الفاظ ناشایست که بر خلاف مقررات آیین‌نامه است و با استناد به ماده ۳ و ۴ آئین‌نامه انضباطی فدراسیون والیبال، به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
بنابراین میرزاجانپور در هفته هفدهم لیگ برتر مردان مصادف با چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه نمی‌تواند تیم فولاد مبارکه سپاهان را در دیدار برابر شهرداری ورامین همراهی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =