تیم والیبال سپاهان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با امتیاز ۳ بر صفر تیم شهرداری ارومیه را مغلوب خود ساخت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران، امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰، فولاد مبارکه سپاهان به مصاف شهرداری ارومیه رفت. این دیدار در حالی برگزار شد که سپاهان با ۴۵ امتیاز و ۱۵ برد صدر نشین جدول و شهرداری ارومیه با ۳۶ امتیاز و۱۳ برد در جایگاه دوم جدول را از آن خود کرده بود.

سپاهان در این دیدار با ترکیب ابتدایی متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرزاد ملابهرامی، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی به میدان آمد و تیم شهرداری ارومیه هم با بازیکنانی نظیر عادل غلامی، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، احد رضایی و عبدالرضاعلیزاده به زمین آمد.

این بازی در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه و با حضور تماشاگران برگزار شد.

بهروز عطایی و میثم صالحی از جمله تماشاگران حاضر در ورزشگاه بودند.

در ست اول بازیکنان سپاهان با ایجاد یک اختلاف ۴ امتیازی برتری خود را تثبیت کردند و این اختلاف امتیاز تقریبا تا پایان ست ادامه داشت و نهایتا سپاهان با امتیاز ۲۵ بر ۲۱، شهرداری ارومیه را مغلوب خود کرد.

شاگردان محمدی راد در ست دوم هم تیم میزبان را مغلوب خود کردند و با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را از آن خود کردند.

در ست سوم اما بازیکنان شهرداری ارومیه به خود آمدند و بازی را جدی‌تر پیگیری کردند اما با این وجود نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع طلایی پوشان سپاهان تمام شد.

در این بازی که مهم‌ترین دیدار نیم فصل دوم بود، شاگردان محمدی راد با نتیجه ۳ بر صفر بر بازیکنان شهرداری ارومیه پیروز شدند تا جایگاهشان در صدر جدول ثبات بیشتر داشته باشد.

هم اکنون فولاد مبارکه سپاهان با ۱۹ بازی شامل ۱۶ برد و ۳ باخت و کسب امتیاز ۴۸ صدرنشین جدول لیگ برتر والیبال مردان است.

شهرداری ارومیه با ۱۹ بازی شامل ۱۳ برد و ۶ باخت و ۳۶ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =