والیبال سپاهان-مس رفسنجان

طلایی پوشان سپاهان، تیم شهرداری گنبد را ۳ بر ۲ مغلوب خود ساختند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال ایران، فولاد مبارکه سپاهان، به مصاف شهرداری پیکان رفت. این دیدار در حالی برگزار شد که سپاهان پیش‌ازاین دیدار، با سه باخت متوالی از تیم‌های آذر باتری ارومیه، مس رفسنجان و پیکان تهران، با ۳۷ امتیاز همچنان صدرنشین جدول بود.

سپاهان در این دیدار، با ترکیب اصلی سامان فائزی، متین تکاور، فرهاد قائمی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و پرویز پزشکی به زمین رفت و از سوی دیگر شهرداری گنبد نیز ترکیب ابتدایی، حمید چوگان، امیر حسن ملاعباسی، ادریس دانشور، حسن امیری، سید امین علوی و شاهین مظلوم را به کار گرفت.

مهدی مرندی و موسی سخاوی، لیبرو دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری گنبد و رحمان محمدی راد و عظیم جزیده سرمربیان تیم‌های فوق بودند.

در این بازی که در سالن المپیک گلستان و با حضور تماشاگران به‌صورت محدود و در یک‌سوم ظرفیت سالن برگزار شد. سردار آزمون ملی‌پوش تیم فوتبال نیز به‌عنوان تماشاگر در سالن حاضر بود.

داور اول این دیدار، محمد محبوب عشق دوست و داور دوم آن صادق رضایی بود

در ست اول شاگردان محمدی راد برخلاف بازی قبل، آغاز خوبی داشتند، اما عدم دریافت مناسب توپ در قسمت‌هایی از بازی و هماهنگی بازیکنان گنبد، منجر به واگذاری نتیجه ۲۵-۲۳ به نفع سفید پوشان شهرداری گنبد شد

در ست دوم اما بعد از دریافت امتیاز ۹ توسط سپاهان، این تیم با اختلافی قابل‌توجه از گنبد جلو زد و این اختلاف تقریباً تا پایان بازی حفظ شد و نهایتاً این ست با امتیاز ۲۵-۲۳ به نفع تیم سپاهان پایان یافت. شایان‌ذکر است که سپاهان در این ست یک کارت زرد گرفت.

در ست سوم، شاگردان محمدی‌راد برتری خود را از همان ابتدا بر حریف دیکته کرده و اختلافی ۷ امتیازی را ایجاد کردند؛ سپاهان در ادامه توانست با استفاده از کیفیت بازیکنانش و اشتباهات حریف، برتری خود در این ست را بهبود ببخشد؛ اصفهانی‌ها درنهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ پیروز این ست شدند تا در ست شماری، دو بر ۱ از حریف گنبدی خود پیش بیافتند.

در ست چهارم اما علی‌رغم اختلاف امتیاز زیاد دو تیم در ابتدای ست، طلایی پوشان اصفهان این اختلاف را کم کردند و با امتیاز ۲۵-۲۲ این ست را به گنبد واگذار کردند. گفتنی است، علیرضا مباشری، بازیکن سپاهان کارت قرمز گرفت.

در ست پنجم شاگردان محمدی‌راد بازهم در آغاز چند امتیازی از دست دادند اما نیمه اول ست پنجم را با دو اختلاف امتیاز از آن خود کردند و نهایتاً سپاهان با امتیاز ۱۵-۱۰ برنده این ست و مجموعا با نتیجه ۳-۲ برنده این بازی شد.

با کسب این برد، سپاهان اکنون با ۱۶ بازی، ۱۳ برد و تنها ۳ باخت ۳۹ امتیاز دارد و با اختلاف ۶ امتیازی از تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران تیم اول جدول لیگ برتر والیبال ۱۴۰۰ است.

روز چهارشنبه، ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۰، سپاهان در خانه میزبان تیم شهرداری ورامین، خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =