رحمان محمدی‌راد

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: بازی خیلی خوب پیکان باعث شد نتوانیم تیم همیشگی باشیم. ما باید باید مس رفسنجان را ۳-۰ می‌بردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از اتمام بازی با پیکان تهران و واگذاری نتیجه بازی در خانه، ضمن تبریک به تیم پیکان اظهار کرد: امروز پیکان فراتر از همیشه بازی کرد، پیروزی حقشان بود و ما هم مستحق شکست بودیم.

وی ضمن بیان اینکه سپاهان امروز نتوانست تیم همیشگی باشد تصریح کرد: در روند لیگ این اتفاق عادی است. ما سومین شکست پیاپی‌مان را متحمل شدیم و این باید کارشناسی شود تا این روند تغییر کند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که روند باخت‌ها ادامه‌دار نشود و در بهترین حالت، خودمان را به مسابقات برسانیم تا پیروز از زمین خارج شویم.

محمدی‌راد بیان کرد: امروز تنها در ست سوم خوب بودیم اما در دو بازی گذشته، در مقابل آذر باتری و مس رفسنجان نباید می‌باختیم و به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم. باید مس رفسنجان را سه بر هیچ می‌بردیم.

وی افزود: بر خلاف دو بازی قبل، امروز ما تیم همیشگی نبودیم و من از عملکرد امروز راضی نبودم، هرچند بازی خیلی خوب پیکان باعث شد که ما نتوانیم تیم همیشگی باشیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اظهار کرد: تیم پیکان به ویژه در سرویس بسیار خوب بود و ما را تحت تاثیر بازی خوب خود قرار داد.

محمدی‌راد در پایان گفت: به دنبال این هستیم که از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم و امروز هم برای بهتر شدن شکل بازی تغییرات زیادی انجام دادیم. البته بهتر هم شدیم اما تلاش‌هایمان کافی نبود که بتوانیم پیکان را شکست دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =