رحمان محمدی‌راد

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: پیگیری‌ها برای اخذ مجوزهای لازم جهت حضور تماشاگران در استادیوم در حال انجام است و به زودی شاهد حضور تماشاگران در استادیوم خواهیم بود.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، پیرو مصدومیت و سرماخوردگی بازیکنان تیم والیبال سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال، در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بازیکنان مصدوم و بیمار هفته گذشته در کنار تیم بودند اما ترجیح پزشک و فیزیوتراپ تیم این بود که در ترکیب اصلی نباشند.

وی افزود: در هفته گذشته چند نفر از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم اما خوشبحتانه برای بازی امروز اکثر بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم با اقدامات تیم پزشکی شرایط بهتر شود.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص حضور تماشاگران در سالن گفت: در خصوص بازی امروز مطلع نیستم اما پیگیری‌ها برای اخذ مجوز های لازم جهت حضور تماشاگران در استادیوم در حال انجام است و به زودی شاهد حضور تماشاگران در استادیوم خواهیم بود.

محمدی‌راد در پاسخ به پرسش خبرنگار ایراسین در مورد حضور بازیکنان جوان در بازی با شهرداری ارومیه بیان کرد: ما یک تیم هستیم و خوشبختانه این فرصت پیش آمده که در طول مسابقات بتوانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم و خوشحالم که در نبود چند بازیکن اصلی شرایطمان به نحوی پیش رفت که بازی را بردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم سپاهان دو بازی سنگین خارج از خانه داشت و پیروز هر دو میدان بود، گفت: بازیکنانمان در هر دو بازی جنگنده و با حوصله بازی کردند و در نهایت دستاورد ما دو پیروزی از دو بازی سنگین بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =