سیامک مرندی

لیبرو تیم والیبال سپاهان گفت: حضور تماشاگران برای ما قوت قلب است و امیدوارم مجوز ورود تماشاگران به سالن در اصفهان صادر شود چون ما از این حضور خوشحال می‌شویم.

سیامک مرندی، بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از اتمام بازی با تیم شهرداری گنبد، در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بازی کردن در گنبد، شرایط خاص خودش را دارد و بسیار سخت است. امروز هم تماشاگران در سالن حضور داشتند و این کار را سخت‌تر می‌کرد.

وی افزود: در ست چهارم تیم شهرداری گنبد خوب بازی کرد اما مهم این است که برنده بازی شدیم.

لیبرو تیم سپاهان ادامه داد: هرچند بعد از سه باخت، از نظر روحی و روانی کمی به مشکل خورده بودیم اما بعد از این برد تیم به حالت قبل برگشت.

مرندی گفت: بازی بعد کی واقعا قابل پیش بینی نیست. ما به تیم آذرباتری که آخرین تیم جدول است باختیم و همینطور در مقابل پیکان و مس رفسنجان هم مغلوب شدیم که این یعنیهر بازی شرایط خودش را دارد. امیدواریم بتوانیم در اصفهان، شهرداری ورامین را ببریم و برای بازی‌های سخت‌تر خود را آماده کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایراسین در خصوص دلیل سه باخت متوالی اظهار کرد: سپاهان تیمی است که ۱۲ بازی پشت سر هم داشته است و بعد از آن هم یک باخت ناگهانی به یک تیم آخر جدولی داشته که در نتیجه توقعات از این تیم بالا رفته است.

این بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: تیم‌هایی هستند که بیش از ما هزینه کرده‌اند اما هجمه مردم و رسانه‌ها به سمت آن‌ها نیست. طبیعیست که در هر بازی برد و باخت وجود دارد و اینگونه رفتارها با تیم قهرمان درست نیست.

مرندی گفت: سپاهان با اختلاف ۶ امتیاز در صدر جدول است و باید قدر این تیم را دانست، یک سر بازی برد و سر دیگر آن باخت است.

وی افزود: این شرایط تنها برای ما نیست. مثلا تیم پیکان تهران که ما را سه هیچ مغلوب خود کرد در مریوان نتیجه را سه هیچ واگذار کرد.

لیبرو تیم والیبال سپاهان تصریح کرد: بازی‌های مهم در پلی آف است و بهتر است اشتباهات در همین مراحل شناسایی شود.

وی بیان کرد: حضور تماشاگران در سالن برای ما قوت قلب است و امیدوارم مجوز ورود تماشاگران به سالن در اصفهان صادر شود چرا که ما از این حضورها و تشویق‌ها خوشحال شده و انرژی می‌گیریم.

مرندی در پاسخ به خبرنگار ایراسین در خصوص اینکه بهترین بازیکن امروز چه کسی بود پاسخ داد: همه خوب بودند اما به نظر من پرویز پزشکی، مجتبی میرزاجانپور و امیر غفور بهتر از بقیه بازی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =