• ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
  • کد خبر: 52409
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اعلام اینکه بخشی از مشکلات معدن استان مربوط به پهنه معدنی قزل اوزن بود، گفت: ۵ مورد از این محدوده امیدبخش آزاد شده و مشغول جذب سرمایه‌گذار دولتی و خصوصی هستیم تا از طریق برگزاری مزایده واگذار شود.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، مسعود ایرانی، در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات خانه معدن استان برگزار شد، گفت: استان اردبیل دارای پتانسیلی قوی در حوزه معدن است و ازخانه معدن استان انتظار داریم در این زمینه فعالیت بیشتری را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: قسمتی از مشکلات در بخش معدن استان مربوط به پهنه معدنی قزل اوزن بود که ۵ مورد از این محدوده امیدبخش آزاد شده و مشغول جذب سرمایه گذار دولتی و خصوصی هستیم تا از طریق برگزاری مزایده واگذار شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اگر تشکل قوی در کنار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نباشد به تنهایی نمی‌توانیم کار را پیش ببریم و در این راستا، خانه معدن تشکلی قوی و مدافع حقوق بهره‌برداران معادن استان است و بهره برداران معادن نیز می‌توانند از طریق این تشکل مسائل و مشکلات خود را پیگیری کنند و به نوعی امورات مربوط به معدن را تسهیل کنند.

در پایان این جلسه پس از بحث و بررسی و تبادل نظر، مقرر شد اعضای حاضر بعنوان هیأت امنای خانه معدن استان ظرف مدت یک هفته نسبت به برگزاری و انتشار آگهی انتخابات مربوط به هیأت مدیره خانه معدن استان اردبیل طبق اساسنامه و قوانین حاکم بر خانه معدن اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =