ایرج حسن پور

ایرج حسن‌پور گفت: نظارت مردم در بازار از مصادیق احساس مسئولیت اجتماعی فردی است و مسئولیت اجتماعی یعنی تلاش هرشخص برای رفع برخی از مشکلات درجامعه.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ایرج حسن‌پور، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نظارت مردم در بازار از مصادیق احساس مسئولیت اجتماعی فردی است و مسئولیت اجتماعی یعنی تلاش هرشخص برای رفع برخی از مشکلات درجامعه.

وی گفت: نهادینه شدن فرهنگ مسئولیت اجتماعی فردی در جامعه، تأثیر مثبت بر پیشرفت و رفع بسیاری از مشکلات خواهد داشت که نظارت مردم در هنگام خرید اقلام و مایحتاج مورد نیاز خود نیز کمک بسزایی در کاهش جرایم تاثیرگذار اقتصادی از جمله گران‌فروشی، کم فروشی و احتکار خواهد داشت.

مدیر کل سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به جهت ارتباط و مشارکت مردم با بخش نظارتی در وزارت صنعت،معدن وتجارت، سامانه پاسخگویی در تمامی استان‌ها از سالیان گذشته ایجاد شده که مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب راجهت رسیدگی ازطریق تماس با سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

حسن‌پور تصریح کرد: جنگ اقتصادی که از سالیان گذشته از طرف نظام سلطه و استکبار جهانی با اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشور ما تحمیل شده و با عنایت به اینکه مردم عزیزمان صاحبان اصلی انقلاب هستند و همواره در زمان پیروزی انقلاب و چه در دوران پس از انقلاب حضور و مشارکت مردم، راه گشا و عامل برون رفت کشور از مشکلات شده است،در چنین شرایطی مشارکت مردم نیز در نظارتها باعث کاهش تخلفات صنفی و اقتصادی در کشور خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =