• ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر: 21754
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا مباشری

علیرضا مباشری گفت: سپاهان هواداران بسیار خوبی دارد و با ۵۰ درصد ظرفیت سالن هم کار را برای تیم مقابل سخت می‌کنند. دلتنگ حضورشان هستیم، اما باز هم معتقدم سلامت مردم از هر چیز دیگری مهم‌تر است و دوست داریم این محیط اول برای آنها سالم باشد.

علیرضا مباشری شامگاه روز یکشنبه، ۳ بهمن‌۱۴۰۰ پس از پیروزی ۳ بر ۱ برابر تیم راهیاب ملل مریوان، در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: تیم مریوان، تیم خوبی است و توانسته تیم‌های بزرگی را شکست دهد. با اینکه بازیکنان جوانی دارد، اما تیم خوب و منسجمی تشکیل داده‌اند.

وی افزود: امتیاز برتری ما در بازی مقابل راهیاب ملل در دریافت و تمرکز قوی روی توپ‌های برگشتی به خصوص در امتیازات بالا بود که به پیروزی تیم منجر شد.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: مربیان دوست دارند که بازیکنان سرویس‌های با ریسک بالا بزنند. از سوی دیگر سرویس ریسکی با خطای بالایی همراه است. در ست اول همه بازیکنان خوب سرویس زدند و کار برایمان راحت‌تر بود. با سرویس‌های قوی و سرعتی، توان دریافت تیم حریف را ضعیف و با ۳ دفاع قوی امتیاز کسب کردیم، این نوع سرویس یک تاکتیک تیمی است.

مباشری تصریح کرد: سپاهان هواداران بسیار خوبی دارد و با ۵۰ درصد ظرفیت سالن هم کار را برای تیم مقابل سخت می‌کنند. دلتنگ حضورشان هستیم، اما باز هم معتقدم سلامت مردم از هر چیز دیگری مهم‌تر است و دوست داریم این محیط اول برای آنها سالم باشد.

وی ادامه داد: اغلب تیم‌ها ۱۰۰ درصد توان خود را در برابر تیم سپاهان به نمایش می‌گذارند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و علاوه بر برد تیم‌شان، در فصل آینده نیز پیشنهادات خوبی دریافت کنند.

بازیکن تیم سپاهان گفت: متاسفانه در بازی‌های خارج از خانه، حدود ۸۰ درصد سالن‌ها پر بود. اما خدا را شکر می‌کنم که با وجود شرایط نامساعد و بیماری برخی بازیکنان و جو چالش برانگیز ورزشگاه ارومیه، توانستیم ۳ امتیاز دیدار خارج از خانه را کسب کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =