والیبال بانوان

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان ایران، نمایندگان استان اصفهان صاحب ۲ پیروزی و یک شکست شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان ایران جام سردار دل‌ها، امروز پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰، تیم ذوب‌آهن اصفهان شهرداری ورامین را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و پانزدهمین پیروزی خود را کسب کرد.

تیم ریف یکی دیگر نماینده استان اصفهان مقابل تیم‌ جوانان زرتشتی یزد به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و تکلیف آخرین سهمیه مرحله پلی‌آف به هفته آینده کشیده شد.

همچنین تیم باریج اسانس کاشان به مصاف تیم مهرسان تهران رفت و به برتری ۳ بر صفر رسید، باریج اسانس کاشان در ست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۹ توانست حریف خود را با اقتدار شکست دهد و در ست دوم نیز این تیم خطه استان تهران حریف کاشانی‌ها نشد و این ست را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ واگذار کرد.

تیم والیبال بانوان مهرسان تهران که چیزی را برای از دست دادن نداشت تمام توان خود را در ست سوم در مقابل باریج اسانس کاشان به نمایش گذاشت اما حریف تکنیک تیم کاشانی نشد و ست سوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ واگذار کرد. تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در مجموع این دیدار را با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان برد.

پیش از هفته شانزدهم تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن اصفهان، باریج اسانس کاشان، پیکان تهران، مس رفسنجان، ستارگان فارس و مهرسان به مرحله پلی‌آف صعود کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =