• ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
  • کد خبر: 21648
  • readingTime: ۲ دقیقه
مباشری

کاپیتان تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: چالش امروز تیم سپاهان در بازی با تیم شهرداری ارومیه این بود که از حضور ۵ بازیکن تیم به علت سرماخوردگی نتوانستیم استفاده کنیم.

علیرضا مباشری، کاپیتان تیم ملی والیبال سپاهان، پس از بازی با تیم شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: چالش امروز ما در بازی امروز این بود که به غیر از آقای غفور که در ناحیه زانو درد داشتند و تشخیص پزشک این بود که امروز بازی نکنند، ۵ بازیکن دیگر ما نیز سرما خورده بودند و نمی‌توانستند بازی کنند. اما بچه هایی که جایگزین شده بودند تلاش خود را کردند و با تمرکز بالا توانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: بازی کردن در جو و سالن ارومیه کار هر کسی نیست و امروز بچه‌های ما کار بزرگی انجام دادند.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایراسین در خصوص حضور بازیکنان جوان در این بازی گفت: آقای محمدی‌راد به همه بازیکنان اعتقاد دارند و امروز شرایط خاصی را داشتیم و بازیکنان ما تلاش خود را کردند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

مباشری بیان کرد: ما از این قضیه ناراحتیم که در اصفهان بدون تماشاچی بازی می‌کنیم و علاقه‌مند به حضور تماشاگران در سالن‌ها هستیم، اما این بیماری ایجاب می‌کند که شاید بهتر است باز هم عجله‌ای برای حضور تماشاگران نداشته باشیم؛ به ویژه در سالنی مثل سالن ارومیه که امروز تقریبا پر شده بود و بسیاری از تماشاگران بدون ماسک و بدون فاصله گذاری اجتماعی در آن حاضر بودند.

وی تصریح کرد: قبل از هرچیزی سلامتی مردم مهم است و بعد بازی والیبال و مسابقه و ما هنوز به شرایط ایده آلی نرسیده‌ایم که مردم بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در تیم ما یک نفر سرما خورده بود و همین باعث شد که الان ۵ بازیکن تاثیر گذار ما نتوانند بازی کنند.

مباشری ادامه داد: اگر حضور تماشاگران در سالن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شد، ایجاد مشکل نمی‌کرد، اما سالن‌هایی که در دیگر شهرها میبینیم مانند بازی امشب در ارومیه یا بازی گنبد تقریبا ۸۰ یا ۹۰ درصدسالن پر شده بود و نمی‌شود گله کرد چون مردم دوست دارند در سالن حاضر باشند و البته که ما از حضور آن‌ها خوشحال می‌شویم چون دوست داریم با حضور تماشاگر بازی کنیم اما برای این قضیه شرایط و استانداردی نداریم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایراسین در خصوص اینکه به عقیده او بهترین بازیکن زمین در بازی با شهرداری ارومیه چه کسی بود، گفت: به عقیده من آقایان حیدری، ملابهرامی و مهدی بیاتی که از بازیکنان تیم جوانان است بازی خوبی داشتند البته که همه بچه‌های تیم خوب بازی کردند و نمی‌شود بهترین را انتخاب کرد.

داور، دو اشتباه فاحش داشت

کاپیتان تیم ملی والیبال سپاهان تصریح کرد: داور در بازی ما با شهرداری ارومیه دو اشتباه فاحش داشت و متاسفانه داوران ما هنوز نمی‌توانند از ویدئو چک استفاده کنند و این روی بازی تاثیر می‌گذارد.

مباشری افزود: ما هزینه کرده‌ایم و سالن‌ها را مجهز به ویدئو چک کرده‌ایم، اگر قرار باشد هزینه کنیم و داوران استفاده نکنند چه فایده ای دارد؟

وی در پایان از همه هواداران سپاهان تشکر کرد و گفت: میدانم که بسیار علاقه‌مند به حضور در سالن هستید اما به نظر من سلامتی شما از هرچیز مهم‌تر است و امیدوارم بتوان شرایطی ایجاد کرد که تماشاگران با شیوه بهتری بتوانند وارد سالن شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =