کیاوش حیدری

کیاوش حیدری گفت: امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی تیم، بتوانم تجربه حضور در مسابقات آسیایی و بین المللی را داشته باشم.

کیاوش حیدری، بازیکن جوان تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: خوشبختانه باشگاه سپاهان همه امکانات را برای تیم فراهم کرده است و با حضور بازیکنان باتجربه و پیشکسوت تیم خوبی تشکیل شده است و حضور این عزیزان باعث افزایش تجربه و پیشرفت بازیکنان جوان مانند بنده می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایراسین در خصوص حضور یا عدم حضور وی در بازی بعد از ظهر امروز با تیم والیبال رهیاب ملل مریوان گفت: من سرما خورده‌ام و کمی کسالت دارم و احتمالا در مسابقه امروز شرکت نمی‌کنم.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: چند نفر از بازیکنان تیم در هفته گذشته سرما خورده‌ بودند که خوشبخاته بهبود پیدا کرده‌اند و حالشان خوب است.

حیدری در خصوص حضور تماشاگران در سالن گفت: یقینا با حضور تماشاگران انگیزه خوبی به تیم داده خواهد شد و امیدواریم به زودی در اصفهان هم مانند دیگر استان‌ها شاهد حضور طرفداران و تماشاگران در سالن مسابقات باشیم.

وی گفت: امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی تیم، بتوانم تجربه حضور در مسابقات آسیایی و بین المللی را داشته باشم.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: حضور من در تیم سپاهان به دلیل اعتماد آقای محمدی راد به بنده می‌باشد.

حیدری در خصوص بازی با تیم رهیاب ملل مریوان گفت: این تیم یک تیم خوب و جنگنده‌ است و با نتایج خوبی که تاکنون گرفته‌اند در رده ششم جدول قرار دارند. امیدواریم بتوانیم این بازی را نیز ببریم.

کیاوش حیدری، بازیکن ۲۳ ساله تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان و اهل اردبیل است.

او پیشتر در تیم‌های شهداب یزد و شهرداری تبریز بازی کرده و در هفته های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر والیبال در تیم برتر هفته قرار گرفته است.

تیم سپاهان، بعد از ظهر امروز، ۳ بهمن ۱۴۰۰، در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، میزبان تیم راهیاب ملل مریوان است.

فولاد مبارکه سپاهان با ۱۶ برد و ۴۸ امتیاز، صدر نشین جدول و راهیاب ملل مریوان با ۱۰ برد و کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =