سلاجقه

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: مجتمع معدنی مهدی آباد، الگوی برتر ارتباط موثر صنعت و محیط‌زیست شود.

به گزارش ایراسین، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور بعدازظهر روز پنج شنبه ۳۰ بهمن از مجتمع معدنی سرب و روی مهدی آباد بازدید به کرد.

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور طی سخنانی به اهمیت حفظ محیط زیست و گونه‌های گیاهی و جانوری کمیاب منطقه پرداخت و اظهار کرد: باید با استفاده از تکنولوژی‌های به روز دنیا آسیب رسانی به طبیعت کاهش و به حداقل برسد.

وی افزود: بهره‌برداری از چنین معادنی برای توسعه کشور لازم است و باید توجه داشت که توسعه همسو و همگام با حفظ محیط زیست باشد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: انتظار داریم مهدی آباد به عنوان الگوی برتر و موفق در زمینه ارتباط موثر صنعت و محیط زیست شناخته شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از انجام فعالیت‌های معدنی و صنعتی در منطقه حفاظت شده محیط زیست با رعایت استانداردهای زیست محیطی و اخذ مجوزهای لازم ابراز خرسندی کرد.

پیش از این در جریان بازدید میدانی از پروژه توضیحاتی از سوی حمیدرضا حمایت مدیر مجتمع در خصوص جایگاه مهدی آباد در صنعت سرب و روی ایران و جهان، فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بهبود وضعیت حیات وحش محدوده معدن و انجام مسئولیت های اجتماعی در قبال حفاظت از محیط زیست منطقه ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =