• ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
  • کد خبر: 21421
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرزاد ملابهرامی

فرزاد ملابهرامی با اشاره به روند چند هفته اخیر لیگ برتر والیبال گفت: توانستیم ۳ هفته سخت را پشت سر بگذاریم و تیم ما به روزهای اوج خود بازگشت.

فرزاد ملابهرامی، بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پس از برد برابر تیم شهرداری ورامین گفت: با ۲ پیروزی اخیر توانستیم به روند ۱۲ هفته اول لیگ برگردیم. توانستیم ۳ هفته سخت را پشت سر بگذاریم و شکل تیم به روزهای اوج خود بازگشت.

وی از اعتماد محمدی‌ راد، سرمربی به خود قدردانی و اظهار کرد: سومین سالی است که در کنار محمدی‌راد هستم و به این همکاری افتخار می‌کنم. ایشان به من اعتماد کرده و تمام تلاشم بر این است که در زمین با بازی خوب و تقویت روحیه بازیکنان، بتوانم به تیم کمک کنم.

پاسور تیم سپاهان در خصوص شرایط تیم‌ والیبال سپاهان با اشاره به نبود مجتبی میرزاجانپور در این بازی به سبب محرومیت انضباطی گفت: میرزاجانپور یکی از بازیکنان تاثیرگذار و مکمل غفور در تیم ماست. خدا را شکر بازیکنان توانستند با بازی خوب جای خالی او را پر کنند.

وی در خصوص جو متشنج ورزشگاه گنبد در بازی هفته گذشته خاطر نشان کرد: در بازی با گنبد تماشاچیان ما را خیلی اذیت کردند. فحاشی‌ها شرایط سختی برای ما به‌وجود آورد. از طرف دیگر داوری شب بدی را برای ما رقم زد. اما با همه این‌ها توانستیم با برد از سالن خارج شویم که این نشان از پتانسیل بالای تیم ما دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =