فرزاد ملابهرامی

فرزاد ملابهرامی گفت: انتظار داریم هرچه زودتر موضوع حضور تماشاچیان در ورزشگاه حل شود تا هواداران سپاهان را در سالن ببینیم.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، فرزاد ملابهرامی بازیکن تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان پیش از دیدار با تیم شهرداری ارومیه در خصوص وضعیت تیم، اظهار کرد: حدود ۶ نفر از بازیکنان دچار سرماخوردگی شده‌اند، به طوری که ترکیب‌بندی اتاق‌ها را تغییر داده‌ایم و اکنون شرایط مساعدی نداریم، اما تلاش خودمان را می‌کنیم. ارومیه حریف مستقیم ما است و بازیکنان بسیار خوبی دارد، امیدوارم بتوانیم مانند بازی در آمل، با هماهنگی و شرایط خوب تیمی، سربلند از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به حضور تماشاگر در بازی‌های خارج از خانه سپاهان، تأکید کرد: تقریبا در تمام کشور به جز اصفهان، مسابقات در حضور تماشاگر برگزار می‌شود. با وجود اعلام قانون برای ظرفیت ۳۰ درصدی ورزشگاه‌ها، اما در بازی خارج از خانه، بیشتر ورزشگاه پر بود و اکثراً بدون ماسک بودند. اما این موضوع در اصفهان هنوز حل نشده تا بتوانیم تماشاگران خود را در کنار تیم داشته باشیم.

فرزاد ملابهرامی اظهار داشت: انتظار داریم هرچه زودتر موضوع حضور تماشاچیان در ورزشگاه حل شود تا هواداران سپاهان را در سالن ببینیم. در سایر استان‌ها این مسئله حل شده است و تماشاگر بدون هیچ مشکلی در بازی تیمش حضور دارد.

بازیکن تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان همچنین با اشاره به برد ۳ امتیازی سپاهان در خانه هراز آمل، گفت: در بازی با آمل با توجه به مصدومیت و عدم حضور غفور و سرماخوردگی بازیکنان، توانستیم بازی را در جو سنگین ورزشگاه میزبان، برنده میدان باشیم.

وی با اشاره به وضعیت داوری‌ها و ضرورت استفاده از ویدئو چک اضافه کرد: باشگاه سپاهان در بازی با آمل سیستم ویدئو چک را به طور مستقیم به ورزشگاه آورد و در بازی امروز با ارومیه نیز این اقدام ادامه خواهد داشت. به این ترتیب همه چیز معلوم خواهد بود و کمک بزرگی به داوران می‌کند تا شرایط سخت مقابل گنبد و پیکان دوباره برای ما تکرار نشود.

شهرداری ارومیه حریف مستقیم ما است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =