محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با تعویض هایی که انجام دادیم، سعی بر استفاده از فضاها و بالا بردن سرعت‌مان داشتیم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری تیمش مقابل هوادار در نشست خبری گفت: بازی فوق العاده پیچیده‌ای بود، تصور این مسابقه را از هوادار نداشتیم، در دو بازی قبلی بازی‌سازی می‌کردند، اما مقابل ما با ساختار دیگری بازی و ما را شگفت زده کردند.

وی با بیان اینکه سازماندهی دفاعی خیلی خوبی داشتند، اظهار داشت: هوادار تمام فضاها را از ما گرفته بودند و دوندگی زیادی داشتند، به خاطر همین یک مقدار بازیکنان ما عصبی شدند و نمی توانستند بازی‌سازی کنند.

محرم نویدکیا با اشاره به نیمه دوم بیان داشت: در نیمه دوم با توجه به اینکه بازیکنان را توجیه کردیم، بازی بهتری ارائه دادیم، با تعویض هایی که انجام دادیم، سعی بر استفاده از فضاها و بالا بردن سرعت‌مان داشتیم. بازیکنانی که تعویض شدند، خیلی به ما کمک کردند و این پیروزی را مدیون بازیکنان تعویضی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی بسته تیم هوادار گفت: شاید خیلی از تیم‌ها بخواهند با دفاع از ما امتیاز بگیرند و این ما هستیم که باید بیشتر کار کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. واقعیت فوتبال این است که سازماندهی دفاعی راحت‌تر از ساختار هجومی است و برنامه‌های حمله نیاز به راهکار بیشتر و بهتری دارد.

وی با بیان اینکه من هیچ وقت فوتبال بسته را کثیف نمی‌دانم، گفت: این تاکتیک به نوعی منطقی است، تیم‌ها دوست دارند از شانس شان استفاده کنند و از ما امتیاز بگیرند. در نیمه دوم مسابقه ما بودیم که اصرار به حملات بیشتر داشتیم و عصبانی نشدیم.  

محرم نویدکیا در مورد دست زدن به ترکیب برنده بیان داشت: به نظر بنده تغییرات زیاد به تیم‌ها کمک نمی‌کند و ما هم با کمترین تغییرات جلو می‌رویم. باید نوع بازی‌مان را به حریف دیکته کنیم و اینکه مدام تغییرات داشته باشیم اشتباه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =