محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ورزش بدون هوادار لذتی ندارد و همه دلشان می‌خواهد که هواداران باشند.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار گفت: به طور حتم بازی بسیار سختی پیش‌رو خواهیم داشت، تیم هوادار را در دو هفته اول آنالیز کردیم و فکر می‌کنم کل لیگ را با نوع فوتبالی که انجام می‌دهند، شگفت زده کرده‌اند.

وی ادامه داد: نوع بازی و سبک بازی تیم هوادار نشان می‌دهد که ایده‌ها و دیدگاه‌های بزرگی دارند و می‌خواهند مقتدر باشند. میزان مالکیت توپ و نوع بازی‌شان برای حمله و دفاع نشان می‌دهد که آقای عنایتی با این تیم بسیار خوب کار کرده است.

محرم نویدکیا با بیان اینکه تیم هوادار لیگ یک را با قدرت به اتمام رساند، افزود: هوادار برای هر تیمی می‌توانند مشکل ساز باشند و مطمئن هستیم بازی سختی خواهیم داشت، برای اینکه بتوانیم امتیاز بگیریم، باید تلاش زیادی کنیم و با تمرکز بالا سعی کنیم نقاط قوت هوادار را پوشش دهیم.

سرمربی فولادمبارکه سپاهان پیرامون احتمال حضور هواداران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: ورزش بدون هوادار لذتی ندارد و همه دلشان می‌خواهد که هواداران باشند. امروز در ورزشگاه و به مناسبت روز سپاهان خانم‌ها در ورزشگاه حضور داشتند و این بسیار اتفاق خوبی بود چون هوادار با بردهای تیم‌شان خوشحال و با باخت‌ها غمگین می‌شوند و این موضوع به جذابیت فوتبال اضافه می‌کند.

گفتنی است، دیدار دو تیم فلاد مبارکه سپاهان و هوادار در هفته سوم لیگ برتر فردا شنبه ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =