• ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
  • کد خبر: 19709
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: از هر ۴ بازیکن جدید و حتی فرشاد احمدزاده که در نیمه دوم اضافه شد، راضی هستم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و خیلی بازی دلچسبی نبود و در ۱۰ دقیقه نخست، بازی فوق‌العاده معمولی که انتظار آن را از تیم خود نداشتم را شاهد بودم.

وی با بیان این که شاهد یک بازی پایاپای و معمولی بودیم، افزود: در ۴۵ دقیقه نخست، علی‌رغم این که چند موقعیت نصفه و نیمه داشتیم اما از دید من نوع فوتبال‌مان معمولی بود تا این که به گل هم رسیدیم؛ در نیمه دوم شرایط بهتر شد، سپاهان خوب بازی ‌کرد اما واقعیت این است که از دقیقه ۷۰ مس رفسنجان با تعویض‌هایی که انجام داد، تصمیم گرفت بازی را انتحاری کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: پس از تعویض‌هایی که انجام دادم، انتظار داشتیم خیلی بهتر بازی کنیم، باید از موقعیت‌ها خیلی بهتر استفاده می‌کردیم که متأسفانه سازماندهی خوبی در مسائل هجومی نداشتیم، اگر در حمله کمی ساختار، نظم و خودگذشتگی داشتیم شاید شرایط خیلی بهتر می‌شد.

وی با بیان این که تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به دنبال امتیاز است، اذعان داشت: تیم‌ها حتی تصمیم می‌گیرند با سیستم‌هایی بازی کنند که فشردگی بیشتری در هافبک و دفاع داشته باشند؛ باید راهکارهای بهتری داشته باشیم تا به حریفان ضربه بزنیم ولی مشکل من بعد از دقیقه ۷۰ بود که موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و فضاهای خیلی خوبی به ما دادند که متأسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

نویدکیا در پاسخ به سؤال خبرنگار ایراسین پیرامون عملکرد بازیکنان جدید تیم فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: از هر ۴ بازیکن جدید و حتی فرشاد احمدزاده که در نیمه دوم اضافه شد، رضایت کامل دارم، آن‌ها تا این‌جا واقعاً به تیم کمک زیادی کردند که امیدوارم در آینده هم بتوانند به همین شکل کمک کنند.

وی ابرازداشت: به تیم مس رفسنجان هم باید به خاطر نیمه اول و بازی کاملاً هوشمندانه‌ای که داشت خسته نباشید بگوییم، آن‌ها تمام فضاهای مرکز زمین و جلوی مدافعین را از ما گرفته بودند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان ضمن تشکر از هواداران این تیم تأکید کرد: در مسیر هتل محل اقامت تا ورزشگاه، هیچ‌کس جلوی اتوبوس‌مان نیامد و به راحتی به ورزشگاه رسیدیم که امیدوارم همیشه به همنی صورت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =