• ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
  • کد خبر: 20074
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان گفت: بازیکنان من نباید بعد از اخراج احساساتی بازی کنند، نه این را دوست دارم و نه دلم می‌خواهد این اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان در نشست خبری پس از شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ نیمه اول فوتبال خیلی خوبی ارائه کردیم که موقعیت‌های خیلی خوبی برای ما ایجاد شد، حتی یک پنالتی هم از دست دادیم. در مجموع فوتبال مالکانه و خیلی خوبی بود، در نیمه دوم هم همین روال دنبال شد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما تمرکزشان را به خاطر یک کرنر از دست دادند، اظهار داشت: این موضوع به نفع ما بود و داور آن را نگرفت، همان توپ آمد و گل دریافت کردیم، باز هم از نظر من هیچ مشکلی نیست. در فوتبال یک تیم گل می‌زند و یک تیم گل دریافت می‌کند، یک اخراج داشتیم و یکی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم.

محرم نویدکیا افزود: پس از اخراج جلال علی‌محمدی مقداری احساسی بازی کردیم و تمرکز لازم در دفاع و هافبک را نداشتیم، یکی دو موقعیت خطرناک به ذوب‌آهن دادیم.آنها سعی کردند از موقعیت‌شان به خوبی استفاده کنند، ولی خوشبختانه اتفاق بدتری نیفتاد که گل بیشتری دریافت کنیم، بازیکنان من نباید بعد از اخراج احساساتی بازی کنند، سوای هر نتیجه‌ای باید کار تاکتیکی خودشان را انجام می‌دادند ولی از ۲۵ دقیقه آخر خیلی راضی نیستم. باید به ذوب‌آهن تبریک گفت .

سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان با اشاره به درگذشت هوادار سپاهان گفت: شب گذشته از آنها خواهش کردم و باز هم این کار را می‌کنم به خدا هیچ فوتبالی، هیچ پیروزی، شکستی و هیچ جامی ارزش ندارد که یک نفر را از دست بدهیم و خانواده‌اش داغدار شوند به خاطر اینکه می‌خواهد بیاید و تشویق کند. از آنها خواهش کردم به دنبال اتوبوس تیم نیایند، اتفاق ناگوار امروز روی تیم تأثیر می‌گذارد. بچه‌ها حس خوبی ندارند وقتی می‌فهمند یک نفر از هواداران دچار مشکل شده و جانش را از دست داده است.

وی پیرامون اخراج علی‌محمدی بیان داشت: جلال در حالتی بود که می‌خواست زودتر به بازی برگردد و دستش به صورت بازیکن حریف خورد. نمی‌دانم این کار اخراج داشت، عمدی بود یا نبود؟ من مطمئنم جلال از قصد این کار را نکرده است.

محرم نویدکیا در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه برخی بازیکنان روز خوبشان نبودند گفت:‌ من خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم اگر تیم از ابتدا بد بازی می‌کرد می‌توانستم این را قبول کنم ولی چون نیمه اول خیلی خوبی داشتیم اگر پنالتی گل می‌شد روند بازی طور دیگری بود و من باید طور دیگری صحبت می‌کردم خیلی نمی‌توانم در این مورد بحث کنم، چون واقعا تیم شرایط خیلی خوبی داشت اما بعد از اخراج تمرکزمان به هم ریخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =