• ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
  • کد خبر: 20064
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم مانند دربی‌های قبل بازی جذابی باشد و همه لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آستانه بازی با ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: دربی اصفهان همیشه جذاب و برای هواداران لذت‌بخش بوده است، بازی خیلی سختی خواهیم داشت چراکه ذوب‌آهن به این راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد.

وی ادامه داد: بازیکنان قبلی و جدید ذوب آهن، تیم خوبی را تشکیل داده اند و با انجام بازی‌های زیبا مقابل استقلال تهران و صنعت نفت آبادان، نشان می‌دهد این تیم به سازمان‌دهی خوبی رسیده‌ است.

محرم نویدکیا با بیان اینکه بازی خیلی سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت، افزود: اگر می‌خواهیم حداکثر امتیازات دربی را کسب کنیم،  باید تلاش بیش از حدی انجام دهیم، به سبک بازی ذوب‌آهن باید احترام گذاشت، امیدوارم مانند دربی‌های قبلی بازی جذابی باشد و همه لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: آمار فوتبالی برایم خیلی مهم است که تیم حریف چگونه بازی می‌کند و جذاب است که بدانم، هیچوقت به رکوردها فکر نمی‌کنم و باید کار خودمان را انجام دهیم و رو به جلو حرکت کنیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم بازی که نیاز است را انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز خوبی کسب نمائیم، اما ذوب‌آهن به این راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد.

محرم نویدکیا پیرامون عملکرد دانیال اسماعیلی‌فر گفت: دانیال اسماعیلی‌فر از بهترین بازیکنان ما است، امسال مانند سال گذشته فوق‌العاده کار می‌کند؛ اگر می‌خواهد به تیم ملی دعوت شود، باید در طول فصل کیفیت خود را حفظ کند.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به وقفه‌های لیگ برتر اظهار داشت: وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط مسابقه خارج می‌کند اما این برنامه برای همه تیم‌ها است، فقط برنامه می‌خواهم تا بتوانیم با برنامه پیش برویم و مشکل دیگری با وقفه‌ها ندارم، چراکه برای همه یکسان بوده است و به سرمربی و کادر فنی برمی‌گردد تا بتوانند تیمشان را دچار تزلزل نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =