هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان - صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نخستین بازی خود در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با نتیجه ۲ بر صفر از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز تنور لیگ برتر ایران داغ شد و در یکی از بازی‌ها، تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که طلایی‌پوشان اصفهانی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شدند.

در نیمه نخست هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند و بیشتر توپ در یک‌سوم دفاعی تیم‌ها ضربه خورد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد، در حالی که همه انتظار سوت پایان نیمه اول با تساوی بدون گل را داشتند، ارسال بلند جلال علی‌محمدی از سمت راست به امید نورافکن که پشت محوطه بود، رسید و او با کنترل دقیق، یار مستقیم را فریب داد و شوتش پس از برخورد به مدافع مس وارد دروازه شد.

شاگردان نویدکیا با یک گل به رختکن رفتند و نیمه دوم را با انگیزه مضاعفی آغاز کردند، به طوری که در دقیقه ۵۶ ارسال دقیق دانیال اسماعیلی‌فر از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با ضربه آکروباتیک سروش رفیعی به گل دوم بازی تبدیل شد.

اما چیزی که بیشتر در نیمه دوم مشهود بود، قطع برق واحد سیار سوهان روحی برای هواداران و دوست‌داران فوتبال بود چراکه مدام پخش زنده قطع می شد و کسی فوتبال را نمی‌توانست از جعبه جادویی مشاهده کند.  

پس از گل دوم سپاهانی‌ها بازی آرام شد و شاگردان محرم نویدکیا مدیریت خوبی در زمین داشتند و اجازه خودنمایی به شاگردان محمد ربیعی ندادند، تا این که دقیقه ۹۰ مهدی ترکمان از دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی گرفت اما سید مهدی حسینی ضربه پنالتی مسی‌ها را به بیرون زد و بازی ۲ بر صفر برای شاگردان محرم نویدکیا به اتمام رسید.

ترکیب سپاهان فولاد مبارکه سپاهان: کریستوفر کنت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی(یاسین سلمانی ۸۰)، محمدرضا حسینی(رضا میرزایی ۸۷)، سجاد شهباززاده(فرشاد احمدزاده ۸۰) و شهریار مغانلو(محمدرضا خلعتبری۸۷)  سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب مس رفسنجان: فایز الرشیدی، محمد انصاری (مهدی ترکمان ۴۰)، شاهین توکلی، هومن ربیع‌زاده، مهدی کیانی، مهرداد رضایی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، سید مهدی حسینی، زاهر سلیمان، مجید علیاری (محمدرضا سلیمانی ۷۸)  سرمربی: محمد ربیعی

تیم داوری: مرتضی منصوریان، یعقوب سخندان، جعفر مهاجر و  سید مهدی مرجان زاده

 کارت زرد: مهرداد رضایی (۵۴) از مس رفسنجان -

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: شوت محمدرضا حسینی به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ریباند شاهین توکلی مدافع مس به اشتباه دروازه خودی را هدف گرفت و دوباره دیرک دروازه رشیدی به لرزه در آمد.

دقیقه ۱۸: حرکت عالی سروش رفیعی و ارسال او از سمت چپ به سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۳۴: ضربه ایستگاهی امید نورافکن به صورت مستقیم به سمت دروازه مس زده شد و با دفع ناقص فائز الرشیدی همراه گردید.

*دقیقه ۴۵+۳ گل اول سپاهان توسط امید نورافکن: ارسال بلند جلال علیمحمدی از سمت راست به امید نورافکن رسید و با ضربه محکم پس از برخورد به مدافع مس وارد دروازه شد.

دقیقه ۴۸: ارسال مهدی ترکمان از سمت چپ با ضربه سر سید مهدی حسینی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: ضربه سنگین سروش رفیعی از داخل محوطه جریمه با واکنش خوب رشیدی گلر عمانی مس رفسنجان دفع شد.

*دقیقه ۵۶ گل دوم سپاهان توسط سروش رفیعی: ارسال دقیق دانیال اسماعیلی فر از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با ضربه آکروباتیک سروش رفیعی به گل دوم بازی تبدیل شد.

دقیقه ۹۰ : مهدی ترکمان از دانیال اسماعیلی فر پنالتی گرفت اما سید مهدی حسینی ضربه پنالتی مسی ها را به بیرون زد.

نتایج و برنامه هفته اول لیگ برتر:

سه شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰:

نساجی مازندران یک – فجرسپاسی ۰

پیکان ۰ – نفت مسجد سلیمان ۰

پدیده مشهد ۰ – آلومینیوم اراک ۰

فولاد مبارکه سپاهان ۲ – مس رفسنجان ۰

چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰:

گل گهرسیرجان – تراکتورتبریز  ساعت ۱۶

استقلال تهران – هوادار تهران      ساعت ۱۸

صنعت نفت آبادان – ذوب آهن      ساعت ۱۸

جمعه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰:

فولادخوزستان – پرسپولیس تهران ساعت ۱۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =