• ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸
  • کد خبر: 8857
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان در شروع دور دوم لیگ برتر هندبال تیم ستارگان دشتستان را شکست داد.

به گزارش ایراسین، دور دوم مرحله رفت سی و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر هندبال مردان از چهارشنبه در تهران آغاز شد و تا روز جمعه ۲۳ آبان‌ ماه در سالن شهید سردار سلیمانی به طول خواهد انجامید و هر روز سه بازی برگزار می‌شود.

در همین چارچوب تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان به مصاف یکدیگر رفتند،؛ ستارگان دشتستان در دور رفت به دلیل شرایط کرونایی بازیکنانش حضور نداشت. در این مسابقه تیم ذوب‌آهن توانست با نتیجه ۳۷ بر ۲۵ حریف خود را شکست دهد، نیمه نخست این مسابقه را هم سبزپوشان اصفهانی با نتیجه ۱۶ بر ۹ به سود خود رقم زدند.

دور اول مرحله رفت این مسابقات از ۱۹ مهر و با حضور ۱۲ تیم در تهران و به صورت متمرکز برگزار شد، در پایان مرحله اول این رقابت‌ها در گروه اول ذوب‌آهن در رده دوم قرار گرفت، سپاهان نیز در گروه دوم سوم شد.

کیوان صادقی سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی برابر ستارگان دشتستان در لیگ برتر هندبال، اظهار داشت: بعد از سه چهار هفته که برخی بازیکنان درگیر کرونا بودند، با وجود دلهره‌ای که داشتیم، این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی در خصوص تیم ستارگان دشتستان گفت: به نظرم باید تیم‌ها و بازی‌ها جاندارتر باشند و جا دارد لیگ از این بهتر باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص شرایط ذوب آهن در این فصل گفت: اگر فصل قبل ادامه داشت حتی می‌توانستیم تیم دوم لیگ باشیم و تیم خوبی داشتیم اما امسال باشگاه دیر حرکت کرد و بازیکنان از باشگاه‌های دیگر پیشنهادات بهتری داشتند. فکر می‌کنم این فصل جزو ۴-۵ تیم اول باشیم‌ اما باز هم همه چیز به ادامه کار بستگی دارد و هر چه جلوتر می‌رویم تیم‌ها بهتر می‌شوند و حتی ممکن است کرونا یک‌تیم را از اوج خارج کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =