• ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
  • کد خبر: 46633
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد میرزایی، کارشناس حوزه رمز ارزها

محمد میرزایی، کارشناس بازار مالی می‌گوید: اکنون انس طلا سیگنال صعودی خود را واضح‌تر نشان می‌دهد و قدم به قدم برای شکستن سقف تاریخی خود پیش‌ می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شب گذشته کندل ماه نوامبر انس طلا در قیمت ۲۰۳۶ دلار بسته شد این برای نخستین بار است که کندل ماهانه با قیمتی بالاتر از ۲ هزار دلار به کار خود پایان می دهد. باتوجه به اینکه سقف تاریخی قیمت طلا بین ۲۰۷۰ تا ۲۰۸۰ دلار است، بسیاری از فعالان بازار عقیده دارند این سقف شکسته خواهد شد و انس طلا به سقف های تاریخی جدیدی دست خواهد یافت.

سقف تاریخی قیمت طلا شکسته خواهد شد؟

محمد میرزایی، کارشناس بازار مالی در این‌باره به خبرنگار ایراسین می‌گوید: یک سناریو از حدود یکی و دو ماه قبل برای انس قابل مشاهده بود که انس قدم به قدم طبق این سناریو پیش ‌می‌رود. براساس جزئیات این سناریو دو محدوده ۲۰۲۸ تا ۲۰۳۸ و دیگری ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۸ دلار نقاط مهمی برای خریداران بود. پیش‌تر سفارشات انس طلا از ناحیه ۲۰۲۸ به ناحیه ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۸ منتقل شده بود و عبور قدرتمند از این محدوده با کندل اینگالف نشانه صعود طلا تا محدوده ۲۰۲۸ تا ۲۰۳۸ دلار داشت که این اتفاق به وضوح رخ داد.

میرزایی ادامه می‌دهد: پشت سر گذاشتن محدوده قیمتی ۲۰۲۸ تا ۲۰۳۸ در حقیقت نشانه ای برای شکست سقف تاریخی طلاست زیرا این محدوده در گذشته بارها مانع از رشد قیمت شده بود. این کارشناس بازار مالی با اشاره به اینکه محدوده ۲۰۲۸ تا ۲۰۳۸ و در ادامه ۲۰۷۰ تا ۲۰۸۰ دلار، برای انس طلا اهمیت زیادی دارد ادامه داد: رفتار کلی بازار اکنون در شرایطی قرار دارد که به سوی شکست سقف تاریخی حرکت می کند.

از نگاه این کارشناس بازارهای مالی انس در شرایط فعلی به احتمال زیاد در نواحی که شاهد حجم وسیع سفارشات خرید در آن هستیم، سقف تاریخی خود را می‌شکند و روند صعودی ادامه می‌یابد. وی خاطرنشان می‌کند: اکنون بازار سیگنال صعودی خود را بیشتر از سیگنال اصلاحی نشان می‌دهد و مسیر پیش‌رو مسیر شکست سقف قبلی است. درمجموع باید صبر کرد. به نظرم سقف قبلی در دسترس است زیرا انس سفارشات خود را منتقل کرده و آخرین دسته نیز اینگالف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =