مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن تبریک روز روابط عمومی گفت: امروزه روابط عمومی باید با تلفیق اطلاعات، تجربه، مهارت، دانش و فنون روز و با شناختی دو سویه از جامعه و دستگاه‌ها، آیینه‌ای تمام نما و پل ارتباطی میان این دو باشد.

به گزارش ایراسین، محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن تبریک روز روابط عمومی اظهار داشت: این روز فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آنهایی است که با عشق، تعهد و تخصص در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی پا در عرصه جنگ روایت‌ها گذاشته اند.

وی با بیان اینکه مسئولیت روابط عمومی که مطابق با اندیشه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی انکارناپذیر در انتقال دقیق و صادقانه رویکردها، دستاوردها و اهداف سازمانی دارد، بیش از هر زمان دیگری خطیر شده است، ادامه داد: امروزه روابط عمومی باید با تلفیق اطلاعات، تجربه، مهارت، دانش و فنون روز و با شناختی دو سویه از جامعه و دستگاه‌ها، آیینه ای تمام نما و پل ارتباطی میان این دو باشد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به عملکرد روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی یک سال اخیر تصریح کرد: در این بازه زمانی تحول آفرینی، نگاه نو و خلاقانه در روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مشهود است.

وی عملکرد روابط عمومی و بین الملل در طول یکسال گذشته را بسیار درخشان و حرفه ای توصیف کرد و گفت: بهره گیری از بهترین ابزارهای هنری و نخبگان حوزه فرهنگ و هنر سبب شد روابط عمومی و بین الملل را در جایگاه و ترازی فراتر از حد تصور ببینیم.

قدیری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی اتاق فکر در روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این ظرفیت باعث شد تا همه اقدامات با بهره گیری از خرد جمعی انجام شود و نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات منظم شورای فرهنگی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به میزبانی روابط عمومی اضافه کرد: حاصل این جلسات نیز ساماندهی مناسب فعالیت‌های فرهنگی در هلدینگ بوده است.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان همراهی رسانه‌ها برای تقویت سرمایه اجتماعی برای هلدینگ پتروپالایش اصفهان را موثر دانست و گفت: این اقدام در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای تحقق دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =