• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
  • کد خبر: 37659
  • readingTime: ۱ دقیقه
زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فضیلت آگاهی‌بخشی و فریضه‌ی آینده‌پژوهی از روشن‌ترین مراتب مجموعه‌های دانش‌محوری‌ست که با طرح مرجعیت علم و سزاواری عاملین به علم، احسن‌الحال مستمری را برای جامعه‌ی هدف خویش آرزو می‌کنند. این منش به درایت و دانش اصحاب ارجمند روابط عمومی تعریف می‌شود و عالمانه به تجسّم رویکردهای متمایز علمی و تعالی امور دانشگاهی ختم می‌گردد. روابط عمومی متولد ایمان به ارتباطات و اعتقاد به وفاق است که با ارتقا جایگاه فردی به اعتلای سازمان می‌اندیشد.

مواجهه‌ی مسئولانه با جامعه، رابطه‌آفرینی علمی و مبتنی بر طرح الگوهای موفق و ترویج هم‌گامی در رویکردهای فردی و جمعی از کلیدواژگان توفیق آموزشی محسوب می‌شود که به اهتمام مجموعه‌های روابط عمومی در هر سامان و سازمانی مستقر می‌گردد. تمایز این نهاد در روزگار ما زاده‌ی ظرفیت‌های رسانه‌ای، درک درست مطالبات نسلی، شناخت شیوه‌های انتقال خبر و اشراف بر رابطه‌آفرینی در طبقات مخاطب و هدایت‌بخشی افکار است که این رویکرد مرهون زمان‌آگاهی و دوراندیشی متخصصان متعهد روابط عمومی‌ست که به ایمان من شایسته‌ترین شکل جهاد تبیین می‌تواند معرفی شود.
از همکاران عزیزم در مجموعه‌ی روابط وزارت عتف کشور که معرّفان کارآمدی سیستم، بهبود سازمان و توسعه‌ی ارزش‌های حرفه‌ای این نهاد خدوم می‌باشند صمیمانه قدردانی می‌کنم و فروتنانه؛ خود و دیگر دست‌اندرکاران را به ترفیع جایگاه، تامین ابزار نقش‌آفرینی، اتکا به مشاورت‌های خیرخواهانه‌ی اصحاب صدیق روابط عمومی توصیه می‌کنم.
دیگربار به عنوان خادم مردم شریف ایران در آموزش عالی از اهتمام فعالان روابط عمومی موسسات آموزش عالی و ستاد وزارت علوم در انعکاس دستاوردها و اقدامات و ساختن مسیری روشن برای خدمت مطلوب کمال امتنان و قدردانی را دارم و ضمن تبریک روز روابط عمومی از خداوند متعال مسئلت دارم تلاش‌های شما عزیزان را به عنوان فعالیت خیّر و حسنه و باقیات صالحات توشه‌ی آخرت قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =