استاندار اصفهان

استاندار اصفهان ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی در این زمینه نیز صادر کرد.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان، پژوهشگران، تلاشگران و علاقه مندان این عرصه راهبردی و ساحت متعالی معرفت، هنر و اندیشه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در دنیای امروز، برقراری تعامل و ارتباط دوسویه و مبتنی بر اعتماد متقابل از نیازهای بنیادین و عوامل مهم و تأثیرگذار بر حیات اجتماعی سازمان ها محسوب می شود.

روابط عمومی ها بعنوان کانون انسجام بخشی میان مخاطبان درون و برون از سازمان رکن بنیادین همگرایی و هم افزایی جمعی و مهم ترین عنصر تحقق تعالی، اعتماد آفرینی و مسئولیت پذیری سازمان ها و نهادها بر مبنای اخلاق و اعتماد متقابل هستند.

ساحتی که فعالان آن با بهره مندی از ابزار دانش، هنر و خلاقیت در تلاشند تا با به کارگیری تاکتیک ها، تکنیک ها، مهارت ها و خلاقیت های نوین؛ در ایجاد فضایی سالم، همگام و همراه با اصحاب رسانه با هدف مشترک تنویر افکار عمومی، پاسخگویی مستند و مستدل؛ گردش شفاف و بهنگام اطلاعات، آگاهی بخشی، تسهیل در ایجاد و افزایش فرایندهای ارتباطی، گسترش چتر اعتماد متقابل و رونق تعاملات اجتماعی را محقق سازند.

رشد شگفت انگیز دانش ارتباطات و فناوری های نوین ارتباطی و گسترش روزافزون و پرشتاب شبکه ها و رسانه های اجتماعی مجازی، گذر از روابط عمومی سنتی به سمت روابط عمومی هوشمند، فناورانه، سریع و چابک، کارآمد و حرفه ای را ضروری و با اهمیت می سازد. از این رو بهره مندی مؤثر از تجهیزات و فناوری های روز آمد در این حرفه تخصصی، تحولی بنیادین در حوزه عمومی را رقم می زند که کارآمدی نافع و پاسخگویی جامع به افکار عمومی را بدنبال خواهد داشت.

به واقع ۲۷ اردیبهشت ماه هنگامه ای است تا در کمال خضوع از سختکوشانی که صادقانه و جهادگرانه در اوج مسئولیت پذیری برای تجلی حقیقت و اشاعه صادقانه اخبار، وقایع، مشکلات و چالش ها و توفیقات و دستاوردها و ایجاد تعامل سازنده از هیچ اقدامی فروگذار نمی نمایند، به شایسته ترین وجه قدردانی گردد.

اینجانب این روز خجسته را به همه کارگزاران شاغل و متعهد در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور به ویژه پهنه استان اصفهان تبریک عرض نموده و از ایزدمنان توفیق روزافزون همه عزیزان در ایفای نقش مؤثر در مسیر تحقق رسالت متعالی امید آفرینی و جهاد مقدس تبیین را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =