• ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
  • کد خبر: 3430
  • readingTime: ۱ دقیقه
همایش صنایع پتروشیمی

همایش پایش وضعیت در صنایع پتروشیمی در سالن همایش های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به پیشنهاد اداره تعمیرات در راستای اهداف توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیرات و به همت پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، همایش پایش وضعیت در صنایع پتروشیمی در سالن همایش های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به پیشنهاد اداره تعمیرات در راستای اهداف توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیرات و به همت پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

در ابتدای این همایش عیسی انوشا رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان ضمن تاکید بر اهمیت نگهداری و تعمیرات در مجتمع گفت: با توجه به ماهیت پلیمری و اهمیت زیاد تولیدات پتروشیمی شهید تندگویان، پایش همه جانبه و مراقبت دائم از تجهیزات امری مهم و لازم است.

وی در ادامه گفت: از زحمت بی‌دریغ و خالصانه پرسنل مخصوصا نفرات شاغل در واحد تعمیرات تشکر و قدردانی می کنم.

در ادامه این همایش بهزاد سرپرست مرکز پایش وضعیت دانشگاه شریف با ارایه مثالهای علمی و عملی از شرکت های مختلف به معرفی روش های نوین پایش وضعیت و اهمیت ان در تولیدات و بروزآوری تجهیزات اشاره کرد.

سپس دکتر علیرضا مسعودی عضو هیئت علمی مرکز امورش عالی امام خمینی(ره) به ارایه مقاله در مورد پایش وضعیت پرداخت وی با بیان اهمیت تبادل دانش و تجارب در بخش های صنعتی و دانشگاهی بر ارتقا دانش پایش وضعیت و نگهداری و تعمیر پیش بینانه تاکید کرد.

در پایان طی میزگرد و پرسش و پاسخ حاضرین سوالات خود را با اساتید درمیان گذاشته و به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =