فولاد مبارکه

در نخستین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا، پنل اختصاصی شرکت فولاد مبارکه همراه با زمان پرسش و پاسخ با حضور جمعی از مدیران این شرکت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در نخستین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا، پنل اختصاصی شرکت فولاد مبارکه همراه با زمان پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

در این پنل اختصاصی که از ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۵:۴۵ برگزار می‌شود، علیرضا مولوی زاده مدیر متالوژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه، شهرام عباسی مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه، مهدی آقازینلی مدیر پیشتیبانی فروش و بازاریابی و یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت نوآوری و فناوری فولاد مبارکه به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

نخستین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا روز سه‌شنبه ۲۴ خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

پنل اختصاصی فولاد مبارکه در کنفرانس استیل پرایس برگزار می‌شود

شرکت فولاد مبارکه بزرگترین شرکت فولادی و همچنین دومین شرکت بزرگ ایران است. این شرکت سالانه ۷ میلیون تن فولاد خام تولید می‌کند. تحولات صنعت فولاد در جهان نیز باعث شده تا شرکت فولاد مبارکه به سمت تولید فولادهای پیشرفته حرکت کند. تولید فولاد مقاوم به گاز ترش توسط این شرکت برای پیشبرد پروژه استراتژیک گوره به جاسک یکی از نمونه‌های تولید گریدهای پیشرفته فولادی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =