مراسم گرامی داشت هفته محیط زیست در  شرکت فولاد سنگ

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه با اشاره به اهمیت بحث تعالی گفت: از آنجا که بهره‌وری سازمانی یکی از مولفه‌های مهم خلق ثروت و کسب‌وکار پایدار است این شرکت درصدد است با برنامه‌های متعدی تعالی سازمانی را ارتقا دهد.

مهرداد فقیهیان، مدیرعامل فولادسنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: کسب تقدیرنامه سه ستاره فولادسنگ در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی طی همکاری تیمی اعضای این شرکت به دست آمد و برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت فولادسنگ و گروه فولاد مبارکه افزود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت فولاد سنگ مسیر تعالی را توانمند و مستمر پی‌گیری کرده است، افزود: این شرکت با تمرکز بر اهداف بهره‌وری سازمانی مسیر بی‌انتهای تعالی را دنبال می‌کند و با همین رویکرد امیدواریم در سال آینده به موفقیت بیشتری دست یابیم.

مدیرعامل فولادسنگ با اشاره به اینکه تعالی اولویت مهم گروه فولاد مبارکه و به ویژه شرکت فولادسنگ است، گفت: بهره‌وری سازمانی یکی از مولفه‌های مهم خلق ثروت و کسب‌وکار پایدار است و این شرکت با هدف‌گذاری اقداماتی نظیر هوشمندسازی، اتوماسیون، مدیریت دانش، رصد بازار، رضایت مشتری و تولید کیفی بهره‌وری درصدد است که تعالی سازمانی را ارتقا دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =