تولید انبوه تختال 300 میلی‌متری

شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی، نمونه عینی توفیقات نظام اسلامی و مصداقی روشن از توان و اراده متخصصان و نیروهای داخلی در توسعه و توانمندی ایرانیان برای غلبه بر فشارها و کسب مدارج عالی پیشرفت، تعالی و توسعه است.

انقلاب اسلامی ایران گفتمانی نو در تاریخ ملت ایران است که متأثر از خوانش دینی مردم ایران و غلبه منطق وحیانی و دین‌سالاری بر سیاست و زندگی در جامعه ایرانی و اراده شهروندان به تغییر در فضای سیاسی و اجتماعی به نشانه تبلور مردم‌سالاری در نظامی جمهوری‌خواه بود که با عزم و اراده اکثریت 98 درصدی ایرانیان به ثمر نشست و فصل نوینی را در تاریخ میهن و جهان اسلام و نظام بین‌الملل به وجود آورد.

ازآنجا که انقلاب اسلامی ایران از معدود اتفاقات و رویدادهای قرن بیستم بود که پشت پرده آن استکبار و نظام سلطه نبود و این خیزش، حرکت خودخواسته مردم ایران در سال 57 بود، تلألو نور حق‌طلبی، اسلام‌گرایی و ترجیح منطق منافع ملی بر منافع نظام سلطه به مذاق نظام حاکم بر فضای بین‌الملل و منطقه خوش نیامد، از همان ابتدا، تمام توان نظام ظالم سلطه و قدرت‌های بزرگ، بر مقابله و در نهایت هضم، اضمحلال و حذف این نظام دینی مردم‌سالار استوار بود و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

ایجاد فرقه‌های انحرافی، ترور شخصیت‌های برجسته نظام دینی، محدودیت‌ها و محرومیت‌های متعدد سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی و تحمیل جنگ هشت‌ساله بر ملت ایران، ازجمله تلاش‌های آشکار نظام غرب و شرق برای تغییر و چیرگی بر گفتمان برگزیده ملت ایران بود و در هر برهه از رشد و توسعه ایران اسلامی، فشارهای مستقیم و غیرمستقیم افزایش یافت. در سال‌های اخیر، تحریم‌های اقتصادی ظالمانه به‌منظور تضعیف اراده و روحیه ملت ایران به اوج خود رسید و به لطف خدا با هشیاری، بصیرت و صبر مردم ایران، باز هم نتیجه موردنظر نظام سلطه حاصل نشد.

اقتدار، بالندگی، رشد، اتکا به توان داخلی و استمرار مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، عزم جزم ملت ایران برای غلبه بر بحران‌ها بود و توفیقات بی‌نظیر به‌دست‌آمده، حقانیت ضرورت مبارزه با استکبار و خوداتکایی و خودکفایی برای دست‌یابی به اهداف متعالی، حفظ عزت، حکمت و مصلحت ایران اسلامی را دوچندان کرد و در این راه، نمونه‌های فراوانی از این توفیق در کشور وجود دارد.

شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی، نمونه عینی توفیقات نظام اسلامی و مصداقی روشن از توان و اراده متخصصان و نیروهای داخلی در توسعه و توانمندی ایرانیان برای غلبه بر فشارها و کسب مدارج عالی پیشرفت، تعالی و توسعه است.

کسب رتبه دهم تولیدکننده فولاد جهان و تولید علم، فناوری و ارتقای چشمگیر تولید ناخالص ملی و شاخص‌های صنعتی و اقتصادی داخلی و بین‌المللی، بخشی از اقداماتی است که باوجود همه فشارها و تحریم‌های اعمال‌شده بر شرکت‌های ایرانی و به‌ویژه شرکت فولاد مبارکه، ایران اسلامی را به‌عنوان سمبل ثمربخشی استقامت و غلبه گفتمان مقاومت بر سازش، در منطقه، جهان اسلام و جامعه بین‌الملل پرآوازه کرده است.

بدیهی است انقلاب مستضعفان و اکثریت خاموش جهان در مسیر ایثار، مجاهدت و مقاومت متأثر از معنویت و بصیرت برای تأمین ثبات، امنیت و پیشرفت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، با عزم و اراده ملت و برای کسب عزت میهن در سایه دانش نخبگان و تجربه متخصصان به‌منظور ایجاد جهش علمی و فناوری، اتکا به اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حرکت در مسیر تحقق عدالت و فسادستیزی تا تحقق احیای تمدن اسلامی همچنان ادامه دارد.

محمد جواد براتی - مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =