لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان ۲ - ۰ پدیده

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر کسی می‌خواهد در سپاهان بازی کند، باید جسور باشد و تیم فولاد مبارکه سپاهان فوتبالیست جسور می‌خواهد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک گفت: نیمه اول اصلاً بازی خوبی نبود و باد خیلی روی روند بازی تأثیرگذار بود، اکثر توپ‌ها روی هوا بود و یک بازی فوق‌العاده معمولی با درگیری بسیار بالا و جنگ‌های وسط زمین را دیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول دقیقه اول از لحاظ تاکتیکی، بازی فوق‌العاده ضعیفی بود، اما در نیمه دوم یک مقدار بهتر شد و دو تیم سعی کردند کمی بهتر بازی کنند، تیم ما در نیمه دوم به ویژه ۲۰ دقیقه پایانی بازی انجام داد، اما قبل از آن یک بازی معمولی بود.

محرم نویدکیا پیرامون موقعیت‌های دو تیم گفت: این موقعیت‌ها روی برگشت‌ها بود که دو تیم چهار تا شوت زدند و ارسال داشتند و یک بازی خیلی معمولی بود، این جمله را بارها تکرار می‌کنم، چون واقعاً بازی ضعیفی بود و حداقل از طرف تیم خود می‌گویم، موقعیت‌هایی هم در ۲۰ دقیقه آخر داشتیم که می‌توانم در این دقایق از تیمم راضی باشم، اما از دقایق دیگر بازی راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با انتقاد از بازیکنانش تاکید کرد: این را بازیکنان، خودم و همکارانم باید بدانند که اگر کسی می‌خواهد در سپاهان بازی کند، باید جسور باشد و سپاهان فوتبالیست جسور می‌خواهد، اگر کسی بخواهد در سپاهان ترسو باشد یا منِ مربی با ترس و لرز تیمم را ارنج کنم یا نفرات را تغییر بدهم، به جایی نخواهیم رسید.

وی افزود: بارها درباره نتایج گفتم که قبل از نتیجه برای من اهمیت دارد که بازیکنانم فوتبال خوبی انجام دهند. خیلی‌ها شاید از من انتقاد می‌کنند اگر فوتبال خوب نتیجه نداشته باشد چه و من قبول می‌کنم، اما حتی اگر امروز تیمم برده بود، باز هم از نظر من یک فوتبال معمولی بود و از دید من، اینطور فوتبال‌ها به درد نمی‌خورد.

محرم نویدکیا درباره دریافت کارت زرد بازیکنانش و محروم شدن از هفته نخست دور برگشت گفت: فرشاد احمدزاده محروم نیست، اما امید نورافکن و سروش رفیعی را در اختیار نخواهیم داشت. فوتبال این نیست که اگر یک روز دو بازیکن را نداشته باشم، بخواهم غصه بخورم. این مسئله اصلاً برای من اهمیت ندارد و این دو بازیکن نیستند، دو بازیکن دیگر بازی می‌کنند و با این موضوعات مشکلی ندارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =