محمدی‌راد در هفته بزرگداشت باشگاه سپاهان

سرمربی تیم والیبال سپاهان پیش از دیدار با پیکان گفت: برد و باخت در مراحل گروهی طبیعی است و برای همه تیم‌ها پیش می‌آید؛ باید از این مسابقات استفاده کنیم تا شکل تیمی‌مان را حفظ کنیم تا بتوانیم در مرحله پلی آف به فینال مسابقات، صعود کرده و نتیجه خوبی را به دست آوریم.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان، در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیش از بازی تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر در برابر پیکان، اظهار کرد: سطح آمادگی تیم در حدی مطلوب بوده و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را در برابر پیکان به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به دو شکست پیاپی تیمش مقابل تیم‌های آذر باتری ارومیه و مس رفسنجان، گفت: امیدوارم که بتوانیم با پشت سرگذاشتن این دو دیدار، در برابر پیکان به نتیجه مورد نظرمان دست پیدا کنیم.

سرمربی والیبال سپاهان با اشاره به اینکه بازی فردا، مهم ترین دیدار هفته و تقابل تیم‌های اول و سوم جدول است، بیان کرد: امیدواریم یک بازی جذاب از خودمان به نمایش بگذاریم تا تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند.

محمدی راد افزود: ما می‌توانستیم بازی قبل را سه بر صفر پیروز شویم، اما از اواسط ست سوم، علیرغم این که چند امتیاز از حریف خود پیش بودیم، برتری را حفظ نکرده و این ست را واگذار کردیم؛ مس رفسنجان در بازی قبل کیفیت خوبی را به خصوص در لحظات حساس بازی از خود به نمایش گذاشت که این مسئله در کنار سهل انگاری کل مجموعه تیم در برخی لحظات بازی، باعث برتری روحی روانی حریف نسبت به ما و بازگشت آن ها به بازی و شکست ما شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایراسین در مورد شانس قهرمانی سپاهان در این فصل، گفت: آرزو می‌کنم این اتفاق بیفتد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که اتفاقات خوبی رقم بزنیم. تاکنون از شرایط و عملکرد تیم راضی بوده و امیدوارم بتوانیم این کیفیت را در مراحل پلی‌آف هم حفظ کنیم، چرا که مهم‌ترین بازی‌های ما در پلی‌آف انجام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان بیان کرد: برد و باخت در مراحل گروهی طبیعی است و برای همه تیم‌ها پیش می‌آید؛ باید از این مسابقات استفاده کنیم تا شکل تیمی‌مان را حفظ کنیم و بتوانیم در مرحله پلی آف به فینال مسابقات، صعود کرده و نتیجه خوبی را به دست آوریم.

محمدی راد در پاسخ به خبرنگار ایراسین در خصوص عدم ایجاد هیچگونه تغییر در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: با توجه به عملکردی خوب سپاهان در نیم فصل، از مجموعه تیم راضی بوده و نیازی به ایجاد تغییرات در تیم حس نکردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =