• ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
  • کد خبر: 20801
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فولادمبارکه سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت و ما تلاش کردیم که موقعیت گل به این تیم ندهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی مقابل فولاد مبارکه سپاهان گفت:قبل از هرچیز به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، فوتبال خوب و جان‌داری را ارائه دادند، ما در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم، به بازیکنانم بابت این پیروزی تبریک عرض می کنم.

وی با بیان اینکه تیم بسیار خوبی را با بازیکنان بسیار خوب شکست دادیم، افزود:  شاگردان محرم نویدکیا مالکیت توپ را در اختیار داشتند و ما تلاش کردیم که موقعیت گل به آن‌ها ندهیم، از بازیکنانم راضی هستم، بعد از گل تلاش کردیم بازی را مدیریت کنیم.

فرهاد مجیدی ادامه داد: از عملکرد خط دفاعی تیم استقلال راضی هستم، ما به دنبال کسب سه امتیاز بازی بودیم که آن را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پیرامون هجومی بازی کردن در لیگ برتر گفت: به بازی زیبا اعتقاد دارم، ساختار باشگاه استقلال طوری است که تیم باید هجومی بازی کند، من از چند بازیکن جوان در این فصل استفاده کرده‌ام.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم برای اینکه تیم هجومی‌تر شود نیاز به زمان داریم، بنده سعی کردم بازیکنان جوان را به ترکیب بیاورم و از بازیکنان جوان دیگر هم استفاده می‌کنم. من به زمان نیاز دارم تا فوتبال تهاجمی که در ذهنم است را در استقلال پیاده کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =