• ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
  • کد خبر: 20780
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما برای پیروزی مقابل فولاد مبارکه سپاهان کار بسیار سختی داریم.

به گزارش ایراسین، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: فکر می کنم شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود چراکه همیشه بازی‌های استقلال و فولاد مبارکه سپاهان حساس و جذاب بوده است.

وی با اشاره به شایعه جدایی گابریل پین گفت: لطفا به این اراجیف و روزنامه‌های دروغگو توجه نکنید. این مسائل برای من هیچ اهمیتی ندارد. من هر وقت با بازیکنان خود صحبت می کنم، می‌گویم می‌توانم به آن‌ها یک کلید موفقیت بدهم. من گفتم اگر می خواهید موفق باشید، باید تمام حرف‌ها و حدیث‌ها را دور بیندازید.

فرهاد مجیدی ادامه داد: بنده یک مسئولیت سنگین را قبول کردم که آن موفقیت استقلال و شادی هواداران است، آن‌هایی که راه تنها بودن را بلدند، در مسیر موفقیت‌شان جز خدا، به کس دیگری تکیه نمی‌کنند. در کادر فنی همکاری خوبی وجود دارد. ما کار بسیار سختی داریم و باید تمرین و تلاش زیادی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره تقابل تیمش با فولادمبارکه سپاهان گفت: سپاهان تیم با کیفیتی است، ما برای پیروزی کار بسیار سختی داریم. من سعی کردم بعد بازی با پیکان تمرکز تیمم را روی بازی مقابل سپاهان بگذارم.

وی پیرامون حضور تماشاگران در استادیوم‌ها بیان داشت: استقلال با هوادارانش شکل می گیرد. من تنها در چند بازی به عنوان مربی در استقلال بودم که تماشاگر هم در استادیوم بود و در آن بازی‌ها هم ما هیچ وقت شکست نخوردیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر هواداران به استادیوم برگردند.

دیدار دو تیم استقلال و سپاهان، روز سه شنبه در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر، ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =