محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بدمان نمی‌آید که مقابل شهید اورکی به بچه‌های دیگر شانس بدهیم اما نمی‌خواهیم چندان ریسک کنیم.

به گزارش ایراسین، در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های فولادمبارکه سپاهان و شهید اورکی اسلامشهر ساعت ۱۷:۳۰ به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند. محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این بازی اظهار داشت: اطلاعات دقیقی از تیم شهید اورکی اسلامشهر نداشتیم تا اینکه در جام حذفی به این تیم خوردیم و متوجه شدیم که چند هفته گذشته در لیگ دسته دوم نتایج خوبی کسب کرده است. یکی دو بازی آن‌ها را آنالیز کردیم و دیدیم تیم بسیار خوبی هستند و رو به جلو کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در خط حمله خوب هستند و باید مراقبت باشیم، به هر حال این‌ رقابت‌ها جام حذفی است و چنین تیم‌هایی انگیزه هزار درصدی دارند و این شرایط را سخت می‌کنند. به آن‌ها احترام می‌گذاریم چون توانسته‌اند به این مرحله صعود کنند و این نشان می‌دهد کیفیت خوبی دارند.

محرم نویدکیا در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در این دیدار گفت: بدمان نمی‌آید که به بچه‌های دیگر شانس بدهیم اما نمی‌خواهیم چندان ریسک کنیم، در ادامه اگر بتوانیم به جوان‌ترها بازی می‌دهیم، این کار را می‌کنیم اما باید به شرایط نگاه کنیم و اگر نشد باید با بازیکنان اصلی تا انتها ادامه دهیم. امیدوارم هواداران بتوانند از این بازی لذت ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =