محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: واقع‌بینانه این است که فرصت‌های خیلی خوبی نتوانستیم مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر خلق کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی خفیف مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران گفت: در جام حذفی همیشه بازی‌ها سخت است، مخصوصاً مقابل تیم‌های که از لیگ‌های پایین‌تر می‌آیند. آن‌ها  انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند و این واقعیت فوتبال است.  

وی با بیان اینکه تیم شهید اورکی اسلامشهر امروز واقعاً خوب بازی کرد، افزود: به مجموعه این تیم تبریک عرض می‌کنم که مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان خیلی خوب دفاع کردند، کنترل بازی دست ما بود، اما واقع‌بینانه این است که فرصت‌های خیلی خوبی نتوانستیم خلق کنیم.

محرم نویدکیا تصریح کرد: فشردگی خط دفاعی آنها زیاد بود، اما این موضوع دلیل نمی‌شود ما نتوانیم خلق موقعیت کنیم، هافبک‌های ما باید بهتر باشند، نیمه اول شوت‌های کمی روانه دروازه حریف کردیم و در نیمه دوم شرایط بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون گلر ذخیره تیمش در پایان گفت: نیما میرزازاد را برای آینده تیم جذب کرده‌ایم، او واقعا دروازه‌بان خوب و فوق‌العاده‌ای است ولی برای بازی کردن در سپاهان نیاز به صبوری و تمرینات سنگین دارد تا شانس بازی داشته باشد، حجت صدقی از سال قبل در تیم ما بود و دلم می‌خواست به خاطر این یک سال که همیشه بیرون بوده، یک شانس دوباره به حجت بدهم اما قطعا شانس به نیما هم خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =