سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با انجام 12 بازی روز یکشنبه 28 آذرماه آغاز شد.

به گزارش ایراسین، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با انجام ۱۲ بازی روز یکشنبه ۲۸ آذرماه آغاز شد و فردا دوشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۰ با برگزاری ۴ دیدار دیگر به پایان می رسد.

در روز نخست مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اتفاقات دیدنی رخ داد و تیم های دسته پایین تر مقابل لیگ برتری ها قدرتمند شدند و حتی می توانست شگفتی های عجیبی رقم بخورد.

شاگردان محرم نویدکیا در تیم فولادمبارکه سپاهان مقابل شهید اورکی اسلامشهر به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر طلایی پوشان همراه شد تا شاگردان نویدکیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند. سجاد شهباززاده در دقیقه ۶۰ روی پاس فرشاد احمدزاده تک گل سپاهانی‌ها را در این دیدار به ثمر رساند. سپاهانی‌ها در این دیدار با بازی خوب تیم شهید اورکی مواجه شدند و نتوانستند موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند هرچند نویدکیا از بازیکنان ذخیر خود نیز استفاده نمود.

تیم استقلال تهران در یک بازی سخت مقابل تیم دست دومی نود ارومیه توانست در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شود و جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال را به دست آورد، هرچند از شگفتی شکست مقابل نماینده ارومیه گریخت.

این بازی در طول ۱۲۰ دقیقه ۲ گل در بر داشت که ابتدا نود ارومیه در دقیقه ۵۷ بازی توسط سجاد طجرلو دروازه آبی پوشان را باز کرد و در ادامه آرمان رمضانی توانست در دقیقه ۸۷ بازی دروازه نود را باز کند.

به این ترتیب تیم‌های استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، پیکان، نفت مسجدسلیمان و پدیده خراسان، ۱۰ تیمی بودند که خود را به جمع ۱۶ تیم پایانی جام حذفی رساندند. فجر سپاسی هم تاکنون تنها تیم لیگ برتری بوده که با جام حذفی وداع کرده است.

تیم‌های خیبر خرم‌آباد و مس کرمان هم نمایندگان لیگ دسته اول در مرحله یک هشتم نهایی خواهند بود که ویستا توربین و شمس آذر هم می‌توانند به جمع آنها اضافه شوند.

یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰:

آرمان گهر سیرجان ۰ - نساجی مازندران یک

پدیده مشهد ۲ -استقلال ملاثانی یک

ذوب آهن اصفهان ۳ - رایکا بابل۰

ماشین سازی تبریز یک -مس کرمان ۲

پیکان تهران یک -قشقایی شیراز ۰

آلومینیوم اراک ۲ -فجر شهید سپاسی شیراز۰

خیبر خرم آباد ۳ - مس شهر بابک یک

گل گهر سیرجان ۴ - شهرداری آستارا ۰

استقلال تهران یک(۴)- نود ارومیه یک(۲)

فولاد مبارکه سپاهان یک -شهید اورکی اسلامشهر۰

فولاد خوزستان۳-شهرداری نوشهر۰

شاهین شهرداری بوشهر ۰ (۳) - نفت مسجد سلیمان ۰(۴)

دوشنبه ۲۹ آذر

خلیج فارس ماهشهر- هوادار تهران- ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه شهدا ماهشهر

تراکتور تبریز- مس رفسنجان- ساعت ۱۵- ورزشگاه سردار سلیمانی تبریز

صنعت نفت آّبادان-شمس آذر قزوین- ساعت ۱۵- ورزشگاه تختی آبادان

پرسپولیس تهران – ویستا توربین تهران - ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =