استقلال

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر ایران مقابل استقلال تهران تن به شکست یک بر صفر داد.

به گزارش ایراسین، در آغاز هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان پایتخت با یک گل به برتری رسیدند.

در نیمه نخست بازی بسیار آرام و بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد که دقیقه ۳۶ جعفر سلمانی استقلال تهران را به گل رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود. هرچند در ۴۵ دقیقه نخست، محرم نویدکیا عمق دفاع استقلال را نشانه گرفته بود و اگر سجاد شهباززاده و یاسین سلمانی با تمرکز به توپ ضربه می‌زدند بازی با برتری یک بر صفر شاگردان مجیدی در نیمه نخست رقم نمی خورد.

نیمه دوم با حملات سپاهان آغاز شد و این حملات تا دقیقه ۷۰ ادامه داشت اما شاگردان محرم نویدکیا به گل نرسیدند و در زمان باقی مانده، بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد. حتی بازیکنان تازه وارد طلایی‌پوشان نتوانستند مانع شکست یک بر صفر تیم‌شان شوند.

ترکیب تیم استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی (محمد دانشگر ۵۳)، محمدحسین مرادمند، زبیر نیک نفس (ارسلان مطهری ۵۳)، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی (روزبه چشمی ۴۶)، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد (سعید مهری ۸۹)  سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی (جلال علیمحمدی ۷۰)، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی (شهریار مغانلو ۷۰)، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده     سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: بیژن حیدری، سعید علی نژادیان و علی میرزابیگی/ داور چهارم: مرتضی منصوریان

کارت زرد: سیاوش یزدانی (۶۲)، محمدحسین مرادمند (۶۳) از استقلال - گئورگی ولسیانی (۷۵) از سپاهان

استقلال تهران با یک گل پیروز رقابت با طلایی‌پوشان شد

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: حرکت ترکیبی سپاهانی ها می رفت مدافعان استقلال را به زحمت بیاندازد ولی پاس در عرض کوتاه ریگی در داخل محوطه جریمه به موقع از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۱۷: کار تیمی استقلالی ها روی ضربه ایستگاهی به شوت جعفر سلمانی ختم شد که توپ در این صحنه از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل اول استقلال دقیقه ۳۶ توسط جعفر سلمانی: ارسال مهدی پور از سمت راست را رودی ژستد در داخل محوطه جریمه با ضربه سر برای جعفر سلمانی مهیا کرد و این بازیکن بعد از یک کنترل خوب، با شوت روی پا دروازه کنت را گشود.

دقیقه ۴۵+۱: ضربه فنی امیرحسین حسین زاده را کریستوفر کنت با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۷: جعفر سلمانی در مصافی تک به تک نتوانست دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کند.

دقیقه ۵۱: شوت امید نورافکن از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه استقلال به طور خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: ارسال ضربه ایستگاهی فرشاد احمدزاده از سمت راست با ضربه سر گئورگی ولسیانی همراه شد که حسینی گلر استقلال توپ را به کرنر روانه کرد.

دقیقه ۵۹: فرشاد احمدزاده پشت مدافعان استقلال به توپ رسید که با بی دقتی توپ را به آسمان زد.

دقیقه ۶۴: پاس یاسین سلمانی به محمدرضا حسینی رسید که این بازیکن از زاویه بسته نتوانست دروازه استقلال را باز کند و گلر آبی‌ها توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۱: ارسال خطرناک امید نورافکن از سمت چپ از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۷۴: کریستوفر کنت گلر سپاهان ر مصافی تک به تک توپ ارسلان مطهری را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۰: ضربه روی پای یاسین سلمانی از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =