واکسن کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اجرای طرح شهدای مدافع سلامت و واکسیناسیون مدرسه به مدرسه در اصفهان، گفت: تاکنون  ۷۷.۱۲ درصد جامعه دز اول و۶۱.۸۵ درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و به ۷۱.۳۴ درصد دانش آموزان هم دز نخست و ۴۸.۵۳درصد هم دز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اجرای طرح شهدای مدافع سلامت در اصفهان اظهار کرد: این طرح از امروز تا ۱۹ آذر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ادارات سازمان‌ها و به ویژه بسیج و سپاه در تمام شهرستان‌های استان اصفهان به ویژه شهرستان‌هایی که از نظر شاخص واکسیناسیون نسبت به میانگین استانی کمتر هستند، اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح شهدای سلامت پوشش وسیع دز اول واکسن تا رسیدن به ایمنی ۸۵ درصدی در جامعه از طریق اغناء افراد به اهمیت و ضرورت واکسیناسیون در جامعه است. این طرح در نظر دارد با شناسایی و فراخوان افراد و خانواده‌هایی که نسبت به واکسیناسیون اقدام نکردند، به پوشش وسیع دز نخست دست یابد تا سلامت عمومی جامعه به خطر نیفتد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به طرح واکسیناسیون مدرسه به مدرسه بیان کرد: این طرح هم در ذیل اجرای طرح شهدای سلامت در اصفهان اجرا می‌شود و توسط تیم سیار با ارائه آموزش‌های لازم واکسیناسیون در مدارس انجام می‌شود. امیدواریم در مدت ۲۰ روز با اجرای طرح‌های مذکور بتوانیم به ایمنی جمعی دست یابیم و وارد فاز پیک ششم کرونا نشویم.

عقدک در ادامه با اشاره به دریافت واکسن در استان اصفهان گفت: تاکنون  ۷۷.۱۲ درصد جامعه دز اول و۶۱.۸۵ درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و به ۷۱.۳۴ درصد دانش آموزان هم دز نخست و ۴۸.۵۳درصد هم دز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =