واکسن کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به این که اصفهان به وضعیت زرد کرونایی رسیده است، گفت: ۵ درصد تزریق روزانه واکسن در مراکز واکسیناسیون برای دز سوم در نظر گرفته شده است.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: رنگ‌بندی وضعیت کرونا در استان اصفهان طی ۸ ماه گذشته به بهترین وضعیت رسیده است که از تأثیرات واکسیناسیون است؛ هیچ شهرستان قرمزی در استان اصفهان نداریم و دو شهرستان خور و برخوار آبی و شهرضا، اردستان و مبارکه نارنجی و بقیه شهرستان‌ها از جمله اصفهان به وضعیت زرد رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به دریافت واکسن در استان اصفهان افزود: تاکنون ۷۴ درصد جامعه دز اول و  ۵۷ درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و به ۶۷ درصد دانش‌آموزان هم دز نخست و ۴۰ درصد هم دز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷ هزار دز سوم واکسن کرونا در استان اصفهان تزریق‌شده که شامل کادر بهداشت و درمان، افراد سالمند و مبتلا به بیماری خاص برای تزریق دز سوم واکسن فراخوان شده‌اند؛ ۵ درصد تزریق روزانه واکسن در مراکز واکسیناسیون برای دز سوم در نظر گرفته‌شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =