واکسن کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه ۷۸ درصد جامعه دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: تاکنون به ۱۸ هزار نفر در اصفهان دز سوم واکسن تزریق شده است.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از دیروز تاکنون ۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و تعداد ۱۱۵ نفر در مراکز درمانی بستری شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز  ۹۳۹بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۱۷۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند. همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۲۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۵ نفر بوده است، تصریح کرد: از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۷۱۸ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۲۱ هزار و ۸۷۸ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

وی اضافه کرد: از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۲۹۵ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۲۱ هزار و ۱۱۵ نفر از آن‌ها دارای تست مثبت کرونا بوده‌اند.

عقدک در ادامه با اشاره به دریافت واکسن در استان اصفهان گفت: تاکنون  ۷۴ درصد جامعه دز اول و۵۶درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و به ۶۷ درصد دانش آموزان هم دز نخست و ۳۸ درصد هم دز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۱۸ هزار نفر در اصفهان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و از طریق پیامک، افرادی که باید این واکسن را دریافت کنند فراخوان می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =