علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه با حضور خود به این نمایشگاه معنا بحشیده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال، نمایشگاه متالکس فرصتی برای عرضه دستاوردهای واحدهای تولیدی و انتقال تجربیات سازنده است.

علی یارمحمدیان صبح چهارشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه متالکس با حضور در غرفه شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: پس از دوماه که به علت شرایط ویژه کرونایی نمایشگاهی در سایت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار نشده است؛ امروز شاهد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی استان اصفهان با حضور ۱۱۰ شرکت از استانهای اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، همدان و کرمان و نمایندگانی از کشورهای خارجی هستیم.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال، نمایشگاه فرصتی برای عرضه دستاوردهای واحدهای تولیدی و انتقال تجربیات سازنده است. سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد اصفهان دریچه‌ای برای نمایش توانایی‌ها، پتانسیل‌ها و فعالیت‌های متخصصان حوزه فولاد کشور به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه با حضور خود به این نمایشگاه معنا بحشیده است، گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد تولید کننده فولاد کشور و منطقه منا، با حضور خود به این نمایشگاه غنا بخشیده است و امیدواریم دستاوردهای این نمایشگاه در راستای رفع موانع و پشتیبانی از تولید به خدمت گرفته شود.

گفتنی است که نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته طی روزهای هفتم تا دهم مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی روشن دشت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =