تامین برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به همکاری صنایع اصفهان با شرکت توانیر گفت: روز گذشته ۷ بار عملکرد رله های فرکانسی باعث خاموشی بدون برنامه ریزی شده است و شهروندان در اصفهان تا نیمه شهریور منتظر خاموشی ها باشند.

محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، درباره خاموشی بخش خانگی در اصفهان اظهار کرد: روز گذشته ۷ بار عملکرد رله فرکانسی در اصفهان موجب خاموشی بدون برنامه ریزی شد که در مرحله اول بوئین، آبشار، جنوب اصفهان، مرحله دوم، هزار جریب، داران، فریدونشهر، آلونی و مرحله سوم در مشتاق، حافظ، چادگان، مرحله چهارم در کمیتک چادگان و مرحله پنجم در مشتاق، گلپایگان، حافظ و شهید ارجمند و مرحله هفتم رله فرکانسی هم که در ساعت ۲۳ و ۱۸ دقیقه عملکرد داشت در پست آبشار و گلپایگان بود.

وی افزود: دیروز تولید برق اصفهان ۳۹۳۳ مگاوات و مصرف کل در استان اصفهان ۵۰۳۰ مگاوات بود که ۱۰۹۷ مگاوات برق نیز از شبکه سراسری برق وارد شبکه اصفهان شد که نشان از مصرف بالای برق است.

وی با اشاره به همکاری صنایع اصفهان با توانیر گفت: همکاری صنایع می تواند به کاهش خاموشی برنامه ریزی شده در بخش خانگی منتج شود اما با توجه به اینکه تا پایان شهریورماه به صورت متناوب با افزایش دما مواجه هستیم این انتظار می رود که خاموشی های برنامه ریزی شده در بخش خانگی انجام شود.

نوحی تصریح کرد: اصفهانی ها تا نیمه شهریور منتظر خاموشی ها باشند و اگر همکاری صنایع نباشد با خاموشی در بخش خانگی مواجه هستیم. استخراج رمز ارزهای غیرمجاز هم یکی از علل مهم خاموشی برق در بخش خانگی است که حدود ۵۵ مگاوات برق مصرف می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =