تامین برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: همکاری شرکت فولاد مبارکه با توانیر در کاهش خاموشی های غیربرنامه ریزی شده موثر بوده است.

محمدرضا نوحی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در روز گذشته دو بار رله های فرکانسی در استان اصفهان عملکرد داشت که منجر به خاموشی غیربرنامه ریزی شده در استان اصفهان شد. مرحله اول عملکرد رله های فرکانسی در ساعت ۱۵ و ۱۸ دقیقه و به مدت ۱۵ دقیقه در اردستان، قلعه شور، شلمزار وناقان به وقوع پیوست و در مرحله دوم هم عملکرد رله های فرکانسی به مدیریت بار ۱۰ مگاوات انجامید.

وی با اشاره به اینکه خاموشی ها در اصفهان به صورت برنامه ریزی شده خواهد بود، تصریح کرد: همکاری شرکت فولاد مبارکه با توانیر در کاهش خاموشی های غیربرنامه ریزی شده موثر بوده است.

وی افزود: دیروز تولید برق اصفهان ۳۹۰۵ مگاوات و مصرف کل در استان اصفهان ۴۸۶۴ مگاوات بود که ۹۵۹ مگاوات برق نیز از شبکه سراسری برق وارد شبکه اصفهان شد و مدیریت بار در استان اصفهان ۲۰۰مگاوات بوده است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به همکاری صنایع اصفهان با توانیر گفت: همکاری صنایع می تواند به کاهش خاموشی برنامه ریزی شده در بخش خانگی منتج شود اما با توجه به اینکه تا پایان شهریورماه به صورت متناوب با افزایش دما مواجه هستیم این انتظار می رود که خاموشی های برنامه ریزی شده در بخش خانگی انجام شود.

وی اضافه کرد: استخراج رمز ارزهای غیرمجاز هم یکی از علل مهم خاموشی های برق در بخش خانگی است که برآورد می شود در این بخش حدود ۵۵ مگاوات برق مصرف می شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =