• ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر: 18309
  • readingTime: ۱ دقیقه
صنعت برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: امیدواریم از نیمه شهریور محدودیت برق در بخش خانگی به پایان برسد و خاموشی نداشته باشیم.

محمدرضا نوحی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: خوشبختانه در روز گذشته بار رله های فرکانسی در استان اصفهان عملکرد نداشت و خاموشی در بخش خانگی رخ نداد.

وی افزود: با توجه به کاهش چشمگیر دما در استانهای شمالی و غربی کشور با کاهش بار مواجه هستیم و امیدواریم از نیمه شهریور محدودیت برق در بخش خانگی به پایان برسد و خاموشی نداشته باشیم.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: روز گذشته پیک بار صبح در ساعت  ۱۱ و ۴۹ دقیقه پیک روز بود و در این زمان تولید برق اصفهان ۳۹۲۱ مگاوات و مصرف کل در استان اصفهان ۴۵۹۴ مگاوات بود که ۶۷۳ مگاوات برق نیز از شبکه سراسری برق وارد شبکه اصفهان شد و مدیریت اضطراری بار در استان اصفهان صفر است بوده است.

وی اضافه کرد: پیک شب در ساعت ۲۱ رخ داد و در این ساعت تولید برق اصفهان ۴۱۱۲ مگاوات و مصرف ۴۲۵۶ مگاوات و تبادل برق ۱۴۴ مگاوات بود که کمترین میزان در تابستان را داشتیم. مدیریت اضطراری بار در پیک شب هم صفر بود.

نوحی بیان کرد: روز گذشته دو واحد نیروگاه اصفهان و سه واحد نیروگاه کارون ۴ به علت محدودیت منابع آب از مدار تولید خارج شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =