برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان باتوجه به بازگشایی ادارات و شرکت ها از فردا گفت: به علت کاهش دما در کشور اگر اصفهانی ها صرفه جویی کنند خاموشی بدون برنامه ریزی نخواهیم داشت.

محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، درباره جیره بندی برق بخش خانگی در اصفهان اظهار کرد: امروز مصرف برق در اصفهان هزار و ۱۲ مگاوات بیش از تولید بود و این کمبود تولید از شبکه سراسری به شبکه اصفهان منتقل شده است. این درحالی است از فردا با بازگشایی ادارات و شرکت ها مصرف برق بیشتر هم می شود.

وی افزود: از آنجا که فردا اندکی درجه دمای کشور کاهش می یابد چنانچه اصفهانی ها صرفه جویی کنند خاموشی بدون برنامه ریزی نخواهیم داشت. امروز در استان اصفهان تنها یک بار رله های فرکانسی عملکرد داشتند و ساعت ۱۴ هم یکی از واحدهای نیروگاه شهید منتظری که شب گذشته از مدار خارج شده بود به مدار تولید بازگشت.

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: نمی توان با قاطعیت اعلام کرد که فردا و روزهای آتی خاموشی برنامه ریزی نشده در بخش خانگی داریم یا نه! چراکه امروز ساعت ۱۰ و نیم امروز صبح از دیسپاچینگ سراسری تماس گرفتند و اعلام کردند که ۲۰۰ مگاوات مدیریت بار در اصفهان انجام شود که خوشبختانه با خاموشی در بخش خانگی همراه نشد.

وی تصریح کرد: امروز تولید برق اصفهان ۳۸۷۷ مگاوات و مصرف کل در استان اصفهان ۴۸۸۹ مگاوات بود که ۱۰۱۲ مگاوات برق نیز از شبکه سراسری برق وارد شبکه اصفهان شد.

نوحی گفت: در ایام تعطیلی شش روزه صنایع با مصرف دیماندی خود به تولید مشغول بودند و احتمال می رود که از فردا هم صنایع با محدودیت برق مواجه می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =