برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به همکاری صنایع اصفهان با شرکت توانیر گفت: عملکرد رله های فرکانسی باعث خاموشی بدون برنامه ریزی شده در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه جنوب اصفهان و منطقه آبشار شده است.

محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، درباره جیره بندی بخش خانگی در اصفهان اظهار کرد: بامداد امروز ساعت ۱۲ و ۴ دقیقه کل مقادیر درخواست شده مدیریت بار برطرف شد. ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه صبح از طرف دیسپاچینگ ملی تهران آمادگی مدیریت بار را به میزان ۶۰۰ مگاوات دادند. خاموشی ساعت ۹و۴۰ دقیقه به علت عملکرد رله های فرکانسی و بدون برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: از صبح امروز، عملکرد رله های فرکانسی در منطقه آبشار، هزارجریب، بویین-داران، بویین-فریدن و با هدف ممانعت از فروپاشی شبکه رخ داد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان تصریح کرد: دیروز تولید برق اصفهان ۳۶۷۶ مگاوات و مصرف کل در استان اصفهان ۴۶۹۸ مگاوات بود که ۱۰۲۲ مگاوات برق نیز از شبکه سراسری برق وارد شبکه اصفهان شد.

وی با اشاره به همکاری صنایع اصفهان با توانیر گفت: همکاری صنایع می تواند به کاهش خاموشی برنامه ریزی شده در بخش خانگی منتج شود اما با توجه به اینکه تا پایان شهریورماه به صورت متناوب با افزایش دما مواجه هستیم این انتظار می رود که خاموشی های برنامه ریزی شده در بخش خانگی انجام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =